Kako zasesti CELOTNO prvo stran Googla

Od tega ali se vaša spletna stran, med neplačanimi prikazi internetnih strani, znajde na prvi strani Googla, je odvisna obiskanost vaše spletne strani. Višje na prvo stran Googla, kot uspete uvrstiti svojo internetno stran, več obiska si lahko obetate.

Po eni od študij klikov na prikaze internetnih strani na prvi strani Googla, je dokazano (slika spodaj, vir 1 – Optimizacija spletnih strani Seo-Praktik.si), da uvrščenost vaše spletne strani, na prvem mestu, med organskimi prikazi spletnih strani, na prvi Googlovi strani, pritegne cca. 30% vseh organskih klikov.

Če ponazorim to z izračunom, bi to pomenilo, da bi, v kolikor se vaša spletna stran nahaja na prvi strani Googla, preko ključne besede, ki jo vtipka na mesec v Google cca. 1000 uporabnikov, vaša uvrstitev pritegnila cca. 330 klikov samo zato, ker se med vsemi, neplačanimi (t.i. organskimi) prikazi, prikazuje na prvem mestu.

Ocena odstotka klikov na najvišje prikazane spletne strani na prvi strani Googla. Prvo uvrščena spletna stran pritegne cca. 31% klikov, drugo uvrščena spletna stran pa cca. 24,71% klikov.

Večina tistih, ki so na spletnih straneh zadolženi za doseganje čimvišjih uvrstitev njihovih spletnih strani na prvi strani Googla, se osredotoča na to, da dosežejo s svojo spletno stranjo čim višjo uvrstitev.

A pozor:

Četudi uspete svojo spletno stran uvrstiti na prvo mesto na prvi strani Googla, to pomeni, da bo cca 70% organskih klikov “odšlo” na ostalih 9 organsko prikazanih spletnih strani na prvi Googlovi strani – razen, če na drugo, tretje, četrto in ostala mesta na prvi Googlovi strani, uvrstite še druge vaše spletne vsebine (bodisi iz vaše iste spletne strani, bodisi iz drugih spletnih strani, katerih morda lastnik ste)…

Prispevek v nadaljevanju govori točno o tem…. kako zaseti CELOTNO prvo stran Googla.

Preden pogledate postopek, ki vodi do tega, da s čimveč t.i. url naslovi (različnimi spletnimi vsebinami) zasedete prvo stran Googla, poglejte najprej nekaj dokazov…

Dokaz, da je mogoče z več url naslovi iste spletne domene zasesti prvo stran Googla

Na spodnji sliki je prikazan screenšot prve strani Googla, če vanj vtipkate ključno besedo “seo pravila”. Na sliki boste opazili, da se na prvih dveh mestih Googla, med organskimi prikazi, prikazujeta 2 različni spletni vsebini ene in iste spletne domene (www.seo-praktik.si), na 4. in 5. mestu pa še 2 vsebini, ki sem ju pravtako napisal in SEO optimiziral Seo Praktik Matija Zajšek.

4 od petih prvo uvrščenih spletnih vsebin na prvi strani Googla imajo istega avtorja:

prva stran google seo pravila
Ta slika je dokaz, da je mogoče z eno domeno, z več različnimi url naslovi, doseči uvrstitev na prvi strani Googla, hkrati pa tudi dokaz, da je mogoče, da en avtor, če ta ustvarja na več spletnih straneh, uvrsti svoje vsebine na prvo Googlovo stran.

Poglejte zdaj drugo, spodnjo polovico prikazov na prvi strani Googla (torej uvrstitve od 6. do 10. mesta) za isto ključno besedo “seo pravila”:

V drugi polovici prve strani Googla se nahajajo 4 vsebine (od petih), ki sem jih napisal “isti avtor” (Matija Zajšek) s svojimi gostujočimi prispevki na spletnih straneh mojih poslovnih partnerjev.

Če seštejete je, 8 od 10 organsko prikazanih vsebin na prvi strani Googla, za ključno besedo “seo pravila” spisanih od istega avtorja (posnetek stanja maj 2022), od tega sta 2 vsebini celo iz iste spletne domene.

Teh dokazov, da je možnosti za posamezno targetirano ključno besedo, uvrstiti vaše spletne vsebine na prvo stran Googla, z več url naslovi, je na spletu nešteto. Bodite pozorni, ko raziskujete ključne besede v svoji panogi.

Zgornji primer pove, da obstoji kar 80% verjetnost, da bodo uporabniki Googla, ki vtipkajo targetirano ključno besedo v Google, kliknili na eno izmed vsebin, ki sem jih napisal jaz.

Zdaj, ko veste, da je mogoče priti z različnimi vsebinami in istimi ali različnimi spletnimi domenami, enega avtorja, na več mest na prvi strani Googla, sledi pojasnilo kako to dosežete…

NAMIG: če se tudi sami ukvarjate s SEO optimizacijo, utegnete pomisliti, da je tak primer mogoč samo pri targetiranju na t.i. lahko, long tail ključne besede. Kar ne drži. Isto zgodbo je mogoče doseči tudi pri srenje težkih in tudi najtežjih ključnih besedah, je pa res, da je zato potrebno več časa in več vložka. Poglejte primer spodaj…

prva stran google spletna optimizacija
Na sliki so na prvih treh mestih, takoj za plačanim oglasom, prikazane 3 različne spletne domene na katerih je predstavljena spletna optimizacija. Lastnik vseh treh spletnih domen sem Matija Zajšek. Ključna besedna zveza “spletna optimizacija” je srednje zahtevna ključna beseda (z iskalnim volumnom cca. 90 iskanj na mesec, kar v panogi optimizacije spletnih strani, besedo uvršča, v srednji del najbolj iskanih ključnih besed).

V POJASNILO IN VEDNOST: Večina SEO – tov, ki se dlje časa ukvarja s SEO optimizacijo, utegne ob branju tega zapisa pomisliti, da so zgornje uvrstitve dosežene tudi s pomočjo izvajanja offsite SEO optimizacije in gradnje povratnih povezav. V zgornjem primeru targetiranja na long tail ključno besedno zvezo “seo pravila” so backlinki grajeni izključno na prvo uvrščeno vsebino. Vse ostale vsebine so dosegle prvo stran Googla brez backlinkov!!!

Najbolj pomembna stvar, ko želite zaseti celotno prvo stran Googla

Zdaj, ko veste, da je celotno prvo stran Googla, mogoče doseči z več vašimi vsebinami ali več vašimi različnimi spletnimi domenami, preberite na kaj morate biti najbolj pozorni:

Pri targetiranju t.i. celotne vertikale Googla (t.j celotne prve strani Googla med organskimi prikazi spletnih strani), bodite pozorni, da pri različnih vsebinah, ki jih SEO optimizirate za isto ključno besedo, izberete (ne glede na to ali z vsebinami targetirate iz ene spletne domene ali iz več različnih) različni zorni kot tega kako se lotite obravnavanja tematike, ki jo imate namen opisati.

Poglejte oba zgornja primera…

  • v drugem primeru, kjer je targetirana ključna besedna zveza “spletna optimizacija”, targetiram na ključno besedo s ponudbo za izvajanje optimizacije spletnih strani (Seo-Praktik.si), z brezplačnim SEO tečajem za samostojno izvajanje optimizacije spletnih strani (spletna-optimizacija.com) ter z SEO vodnikom, ki obrazloži v celoti kaj je optimizacija spletnih strani (matijazajšek.com).

  • v prvem primeru različne vsebine pojasnjujejo kakšna so seo pravila (prvi organski prikaz), kaj je seo in katera seo pravila je potrebno upoštevati, da SEO deluje, katera SEO pravila veljajo za leto 2022, itd…

V primeru targetiranja na prvo stran Googla z več spletnimi vsebinami bodite pozorni, da se v vsebini ne ponavljate z tematiko, napotki, nasveti, poglavji, itd… kot jih imajo objavljene konkurečne spletne vsebine, še posebej pa to velja pri informativnih ključnih besedah.

Če je pri nakupnih ključnih besedah logično, da želi Google svojim uporabnikom predstavljati ponudbe (ki so si lahko od ponudnika do ponudnika precej podobne), je pri informativnih ključnih besedah (še posebej, če so te kratke in bolj generične) ambicija iskalnika, da prikazuje obravnavane tematike iz različnih zornih kotov.

NAMIG: Izkušenejši SEO-ti vam utegnejo povedati, da je zgoraj predstavljene rezultate načeloma mogoče doseči le pri “postaranih” in že več let, uveljavljenih spletnih domenah, kar ne drži nujno. Če boste podrobno pogledali rezultate prikazov spletnih strani v spodnji polovici prve strani Googla, za ključno besedno zvezo “seo pravila”, je med njimi uvrščena tudi vsebina, objavljena na tej spletni strani (ki jo ravnokar berete). Spletna domena Magentia ni, v času te uvrstitve, starejša več kot nekaj mesecev. Starost spletne domene sicer ima svojo težo, a je kakovost vsebine, objavljene na spletni strani, pred njo!

Nekateri SEO – ti zagovarjajo tudi načelo “topical authority”. To načelo pravi, da Google na prvo stran svojega iskalnika praviloma uvršča tiste spletne vsebine, ki imajo večjo tematsko avtoriteto, t.j. stopnjo zaupanja v ekspertizo in strokovnost tematike obravnavane po celotni spletni strani.

Tudi ta del drži, vendar tudi pri tem, kakovost vsebine igra večjo vlogo kot stopnja zaupanja v obvladovanje tematike, ki jo obravna posamezna spletna stran.

Če se boste potrudili napisati unikatno spletno vsebino, ki naslavlja posamezno ključno besedo iz takšnega zornega kota kot nobena druga spletna stran, je praktično manj pomembno, na kateri spletni strani je vsebina objavljena kot to, da je vsebina dejansko uporabna in kakovostna.

DODATEN NAMIG: Tako kot boste z zgornjim postopkom, z vedno več (kakovostnimi) vsebinami počasi zasedali celotno prvo stran Googla, tako se lotite tudi targetiranja na ostale Googlove vertikale (slike, novice, video vsebine, shopping in drugo). Poglejte sliko.
Podrobnosti o tem kako uvrstiti vašo spletno stran na Googlu na prvo stran tudi v ostalih vertikalah, najdete še v ostalih nasvetih za spletno optimizacijo.

google vertikala

Kako evidentirati osvajanje prve strani Googla z več vsebinami [primer targetiranje ključne besedne zveze “bilanca stanja”]

Od tega kako natančno imate izdelano evidenco targetiranja s svojimi spletnimi vsebinami na prvo stran Googla, je odvisno ali boste rezultate dosegli ali ne. Več kot objavljate vsebin na svojih internetnih straneh in več kot targetirate ključnih besed, večja je verjetnost, da se boste pri targetiranju “izgubili”.

Spodaj je prikazana slika kako voditi evidenco osvajanja prve strani Googla z več prikazi:

V evidenco, kjer si vodite SERP – e (t.j rezulate vaših osnovnih uvrstitev spletnih vsebin na Googlu) preprosto dodajte razdelek v katerem zabeležite prvih 10 pozicij, ki se nahajajo na prvi Googlovi strani. Če se med njimi znajde vaša vsebina, tisto pozicijo obarvajte z drugačno barvo. Na www.ebonitete.si, kjer med ostalim targetirajo na prvo stran Googla, tudi s ključno besedno zvezo “bilanca stanja“, trenutna slika uvrstitev na prvi strani Googla, prikazuje zgornje rezultate.

NAMIG: Bolj pozorni na zgornjo sliko boste opazili, da so v evidenci za osvajanje prve strani Googla z več vsebinami, tudi že začrtane osnovne ideje kako se naj tematike loteva vsaka naslednja vsebina. V eni vsebini opišite natančno kaj je oz. kaj pomeni (vaša targetirana beseda), v drugi vsebini kako deluje in kakšne koristi prinaša (vaša targetirana beseda), v tretji vsebini opišite zakaj bi se morali ukvarjati z (vašo targetirano besedo), itd… Dobro poglejte spodnji primer:

Recimo, da je vaša targetirana ključna beseda “faktoring“. Iz trenutne slike prve strani Googla (maj 2022) boste opazili, da na prvi Googlovi strani trenutno rangirajo vsebine, ki:

  • pojasnjujejo kaj je faktoring,
  • ponudniki faktoring oz. factoring storitev
  • kako deluje faktoring ter
  • zakaj se naj podjetja odločajo za faktoring

Če želite “napadati” prvo stran Googla z besedico faktoring, bi lahko rezervo iskali pri naslednjih vsebinah:

  • kaj faktoring ni
  • najpogostejše zmote in napake pri odločanju za faktoring
  • postopek opisa poteka faktoringa
  • faktoring v praksi, ipd…

Med prvo uvrščenimi spletnimi stranmi, ki obravnavajo celovito faktoring, je zgornjemu še najbližje spletna stran, ki ponuja faktoring oz. factoring, www.prvafina.si.

Kdaj za prvo stran Googla pripraviti eno daljšo in kdaj krajše vsebine

Do odgovora na to ali je bolj primerna daljša ali krajša vsebina za prvo stran Googla, najlažje pridete tako, da preverite kako dolge so v povprečju vsebine, ki so trenutno na prvi strani Googla. Če odkrijete, da so trenutno, na prvih mestih Googla, uvrščene spletne vsebine, ki imajo v povprečju 2000 besed, poskušajte sami pripraviti malenkost daljšo (in bolj poglobljeno vsebino).

Kako odkrijete dolžino vsebin?

Poglejte primer:

Na spletni strani www.Magus.si, kjer so podrobno poimenovani vsi pojmi, povezani z artritisom (npr. kaj je artritis, vzroki za artritis, simptomi artritisa, itd…) vam podatek na desni pove, da je spletna vsebina artritis na magus.si dolga cca. 2309 besed (podatek word count).

Za to informacijo uporabite SEO orodje detailed SEO extention. Seznam SEO orodij, vključno z opisi kako delujejo in kako jih uporabiti, najdete na povezavi.

Kako si pomagati na prvo stran Googla pri najtežjih ključnih besedah [npr. team building]

Čeprav sem v enem od zgornjih poglavij napisal, da je z opisano tehniko mogoče priti na prvo stran Googla tudi brez izvajanja offsite SEO optimizacije, to ne pomeni, da offsite SEO optimizacije (t.j. gradnje backlinkov) ne uporabite.

Še posebej pri t.i. nakupnih ključnih besedah, kjer je manevrski prostor za onsite SEO, omejen, vzpostavite konsistentno gradnjo backlinkov. Da boste res imeli dokaz, da je vaša gradnja backlinkov konsistentna, uporabite evidenco (v katero zabeležite vsak zgrajen backlink).

Na spodnji sliki je prikazano evidentiranje gradnje backlinkov za spletno stran paintball-ljubljana.si na področju pozicioniranja kot ponudnik vrhunskega doživetja za izvedbo team buildinga.

Predpogoj za učinek, ki ga imajo backlinki je kakovostna onsite SEO optimizacija.

Kliknite na povezavo paintball-ljubljana.si team building in dobro preverite kako je onsite SEO optimizirana vsebina za teambuilding na poligonu Paintball Ljubljana.

evidentiranje backlinkov paintball ljubljana.si team building

Dodatne informacije:

Uporaben video o tem kako dominirati na prvi strani Googla s t.i. parasite SEO:

Viri:

1 – Achieving Dominance in Vertical Search

Comments are closed.