5 razlogov zakaj je pomembno izbrati “prave” ključne besede za vašo spletno stran

Od tega, katere ključne besede za optimizacijo vaše spletne strani, boste izbrali, bo odvisno dvoje: kako hitro boste napredovali pri spletni optimizaciji vaše internetne strani (in se s spletno stranjo pomikali proti prvi strani Googla) in kakšen zaslužek boste iz spletne strani ustvarili.

Ob izbiri napačnih ključnih besed sta možna 2 scenarija. Po prvem lahko izberete pretežke ključne besede, s čimer si lahko zelo podaljšate čas, ki bo potreben, da boste spletno stran uvrstili na prvo stran Googla.

Po drugem lahko izberete takšne ključne besede, ki niso profitabilne. To bi pomenilo, da boste preko njih sicer uspeli doseči prvo stran Googla, a vam bodo te besede prinašale zgolj “obisk”, ne pa tudi “konverzij”.

Kar bi moral biti pravzaprav končni cilj izvajanja SEO optimizacije spletnih strani.

Spodaj je, zraven zgornjih dveh argumentov, podrobneje pojasnjenih še 5 glavnih razlogov zakaj je pomembno izbrati (ustrezne) ključne besede za vašo spletno stran.

Ustvarjanje vsebin brez targetiranja na ključne besede ne prinaša obiskovalcev

Če pišete za svojo spletno stran, bodisi novice, bodisi uporabne nasvete, blog ali zgolj objave z novostmi v vaši panogi, je to sicer dobrodošlo za vašo spletno stran, saj tovrstne vsebine prispevajo k temu, da je vaša spletna stran, nenehno osvežena z novimi vsebinami, hkrati pa lahko te vsebine uporabite tudi za promocijo vaše spletne strani na družabnih omrežjih in s pomočjo email marketinga.

A, če te vsebine, niso targetirane na ključne besede, ki jih uporabniki Googla, dejansko vtipkujejo v iskalnik, potem obiskovalcev iz Googla, na te vsebine, ne morete pričakovati. S čimer izgubljate pomemben delež tistih obiskovalcev, ki bi se zaradi vaših, targetiranih na izbrane ključne besede, vsebin, redno vračali na vašo spletno stran iz Googla.

S čimer ne dosegate polnega potenciala, ki ga prinaša ustvarjanje novih spletnih vsebin na vaši spletni strani. Več o tem boste našli v zapisu Kaj je vsebinski marketing in kako se izvaja.

Ustvarjanje vsebin, ki targetirajo na informativne ključne besede, ne povečuje prodaje

Ko objavljate nove vsebine na vaši spletni strani, je med njimi , potrebno izbrati takšne, ki targetirajo na tiste ključne besede uporabnikov Googla, ki imajo potencial za konverzijo v bodisi prodajo, bodisi v oddajo zanimanja za vaše storitve, bodisi v vsaj naročilo na sledenje vaših ostalih vsebin. Na ta način lahko bralcem vaših vsebin, na podlagi njihovega oddanega elektronskega naslova, v prihodnosti “dozirate” vaše nove vsebine kar direktno preko njihovega elektronskega naslova.

Ustvarjanje vsebin, ki targetirajo na izključno informativne ključne besede, lahko, ob kakovostnih vsebinah, seveda prispeva k povečanju števila obiskovalcev na vaših spletnih straneh, saj bodo te vsebine, še posebej, če so ob kakovosti vsebine tudi ustrezno SEO optimizirane, uvrščene na Googlu na prvih mestih. Kako se izvaja SEO optimizacija, je podrobno predstavljeno na povezavi.

Ustvarjanje vsebin, ki targetirajo na “pretežke” ključne besede, ne prispeva k izboljšanju uvrstitev vaše spletne strani na Googlu

Če boste za svojo spletno stran ustvarjali vsebine, ki targetirajo na “pretežke” ključne besede (t.i. SEO difficulty) v vaši panogi, si boste na tak način, po nepotrebnem, otežili možnosti za hitro rast vaše spletne strani.

Med targetiranimi ključnimi besedami poskušajte, v svoji panogi, še posebej, če šele začenjate z ustvarjanjem vsebin, targetirati najprej na tiste ključne besede, ki predstavljajo manjšo oviro. To so t.i. lahke ključne besede, ki jih SEO copywriting stroka pozna pod izrazom, long tail keywords (oz. dolgorepe ključne besede).

Za dolgorepe ključne besede je značilno, da jih v Google vtipka manj uporabnikov Googla, posledično pa to pomeni, da je z njimi možno lažje in hitreje doseči prve uvrstitve na Googlu. Saj je konkurenca med vsebinami, ki targetirajo na ključne besede, ki jih na Googlu uporablja manj ljudi, preprosto manjša.

ključne besede
Prikaz kako na Googlu najdete dolgorepe ključne besede s pomočjo Google autosuggest. V Google vtipkate “vprašalnico” in preverite katere dolgorepe ključne besede ponudi Google sam, kot predloge, ki jih ostali uporabniki vtipkujejo v iskalnik.

Ustvarjanje vsebin, ki targetirajo na “mešane” ključne besede ne prispeva k dvigovanju avtoritativnosti vaše spletne strani

V kolikor imate s svojo spletno stran ambicijo postati “avtoriteta” v vaši panogi, je seveda pričakovati, da bodo obiskovalci na vaši spletni strani, našli predvsem takšne vsebine, ki dokazujejo, da se na vašo dejavnost, v celoti spoznate.

Tovrstne vsebine so npr. pojasnjevanje strokovnih izrazov v vaši panogi, odgovarjanje na najpogostejša vprašanja znotraj vaše panoge, objavljanje novosti znotraj vaše panoge, spremljanje ostalih strokovnjakov ter njihovih publikacij, del in raziskav znotraj vaše panoge. In podobno.

Nasprotno, pa, če želite zgraditi avtoritativno spletno stran, najbrž ne gre pričakovati na vaši internetni strani, kar vsebin o vsem. Recimo, da sami, s svojo spletno stranjo delujete na področju elektronike. Zagotovo, v tem primeru, na vaši spletni strani, ne gre pričakovati vsebin z recepti za jedi na žlico.

Bolj kot se boste z objavljanjem vsebin na vaši spletni strani, osredotočili na vašo panogo, večjo avtoriteto boste, skozi čas, svoji spletni strani, zgradili v vaši panogi.

Za vsako ključno besedo ni primeren kar vsak format spletne vsebine

Iskalni nameni uporabnikov Googla se ne razlikujejo zgolj po tem, da nekateri uporabniki na Googlu kupujejo, drugi zbirajo informacije, tretji pa se zgolj kratkočasijo.

Nasprotno.

Iskalni nameni uporabnikov Googla, se ločujejo tudi glede na vrsto “konzumacije” vsebin, ki jih uporabniki Googla, na spletu iščejo. To pomeni, da nekaterim uporabnikom Googla, bolj odgovarja prebiranje informacij, ki jih najdejo na Googlu, s pomočjo tekstovnih vsebin, drugi raje informacije prebirajo iz video vsebin, tretji raje poslušajo podcaste, itd….

Za vsako ciljno skupino je smiselno najprej natančno preveriti katero obliko vsebine se splača pripraviti, saj ima takšna vsebina, večje možnosti, da bo na Googlu dosegla najvišje uvrstitve. Kar pa je, navsezadnje, vaš cilj ustvarjanja vsebin, ki targetirajo na posamezne ključne besede. In, ki jih SEO optimizirate.

Preberite še:

Na kaj biti pozoren pri pisanju besedil za spletne strani

Uporabe video (angl.):

Dodatno:

1 – What Are Keywords? Why Are Keywords Important to SEO? And How Do You Do Keyword Research?

Viri:

1 – Off site optimizacija
2 – Optimizacija spletnih strani
3 – Spletni marketing na vgradneomare.eu
4 – Kako razvijamo spletno stran Mizarstvo.si
5 – Marketing na Omega3.si
6 – Razvoj spletne strani otroškesobe.com
7 – SEO na magus.si

Comments are closed.