Digitalno trženje je ne več tako nova vrsta trženja, ki vključuje uporabo internetnih platform, digitalnih tehnologij in naprav, kot so mobilni telefoni, prenosniki, računalniki itd. Glavna platforma, na kateri poteka digitalni marketing, so družbeni mediji, spletna mesta in podobne, s z glavnim namenom promocije izdelka ali storitve. Pri marketingu gre za prodajo izdelka/storitve stranki tako, da jo prepričate, da bo ta izdelek ali storitev prinesla pozitivno spremembo v njihovo življenje. Velikokrat svojo nalogo opravi že kakovostno pisanje besedil za spletne strani.
Kazalo
Vloga tekstualnih vsebin v digitalnem marketingu
Spletni svet je danes veliko bolj aktiven v primerjavi s fizičnim in je postal pomemben del naše družbe. Eden od glavnih razlogov za povečano priljubljenost spletne uporabe je, da ima večina ljudi zdaj dostop do mobilnih telefonov in interneta, večina od nas prosti čas preživi na platformah družbenih medijev za brskanje, objavljanje in še kaj. Prav tako je digitalni svet kraj, kjer se zadržuje veliko lokalnih in mednarodnih podjetij. Spletno trženje je učinkovit in praktičen način za promocijo določene blagovne znamke ali izdelka, vplivanje na potencialne in ciljne stranke, kar podjetju omogoča večjo rast in prodajo.
Obstaja na stotine načinov za digitalno trženje, kot so bloganje, trženje na družbenih omrežjih, poslovna spletna mesta, trženje z iskalniki, trženje po e-pošti itd., seznam pa se lahko nadaljuje in viri so neomejeni. A vse platforme imajo besedila, ki pritegnejo potencialne stranke in bralce.
Ključno vlogo na teh platformah pa imajo besedila. Imeti morate edinstven pristop in se prilagoditi najnovejšim zahtevam in trendom.
Digitalno trženje je zelo učinkovit in koristen način oglaševanja vaše blagovne znamke in spodbujanja njene rasti, vendar nekatere stvari naredijo blagovno znamko uspešno v digitalnem trženju, kar vključuje profil blagovne znamke, izglede, oblikovanje spletnega mesta, fotografijo izdelkov in še veliko več. Ena najpomembnejših stvari, zaradi katerih je spletno trženje blagovne znamke uspešno, je besedilo. Besedila so pomemben element digitalnega trženja, saj izboljšujejo in opredeljujejo blagovno znamko ali izdelek.
Tekstualna vsebina: Kaj pomeni ta izraz?
Tekstualna vsebina je besedilo, ki ga napišete na ciljnem spletnem mestu ali platformi družbenih medijev in vsebuje vse informacije, podrobnosti, postopek, razlago, prednosti in slabosti, povezane z izdelkom ali blagovno znamko, ki kupcu sporočajo, kakšen izdelek si ogleduje. Vse našteto je torej pisanje besedil za spletne strani in družbene medije.
Tekstualna vsebina so besede, ki jih napišete v obliki vsebine in prikazujejo identiteto izdelka, razen njegove vizualne podobe. Brez tekstualne vsebine je vsak izdelek ali blagovna znamka nepopolna in nezaželena, saj se kupec ne pridobi ključnih informacij. V tej situaciji se zgodi, da stranka obišče spletno mesto podjetja in ko vidi samo nabor slik izdelkov, brez kakršnih koli povezanih informacij, preprosto zapusti spletno mesto. Informacije namreč niso popolne, kar je zelo nepraktično.
To torej pomeni, da nihče ne bo nikoli kupil izdelka in bo vaše digitalno trženje zaman. Na tej točki si torej lahko predstavljamo, kako pomembno je dobro pisanje besedil za spletne strani za digitalni marketing, saj se brez le-tega vaš izdelek ne bo prodajal ali ne bo tako konkurenčen, kot bi moral biti. Morate razumeti in izvajati več tehnik, da izboljšate svojo spletno prepoznavnost in pridobite več strank, naročil ali prometa.
Vloga besedila v digitalnem marketingu
Spodaj naštejemo, zakaj je nujno, da je pisanje besedil za spletne strani in družbene medije kakovostno in kredibilno ter kakšno dodano vrednost prinaša podjetju.
1. Angažira bralce
Besedilo pomaga spodbuja sodelovanje med prodajalcem in kupcem, saj vzpostavi dialog, zaradi česar je kupcu bolj udobnu, dobi informacije o izdelku in je bolj verjetno, da se bo odločil za nakup. Ker omogoča tudi komunikacijo z blagovno znamko o morebitnih dvomih, ki jih stranke imajo, dobro besedilo omogoča prodajalcu, da lahko potoloži stranko, odpravi dvome in jo spodbudi k nakupu izdelka/storitve.
2. Spodbuja digitalno trženje
Tekstualne vsebine spodbujajo trženje, saj se običajno pri fizičnem marketingu pogovarjamo s stranko, zaradi česar verjamejo, da ima ta znamka ali izdelek nek potencial. Podobno pri digitalnem trženju besedilo ali informacije prepričajo stranko, da je to dober vir trženja in da lahko investira v blagovno znamko ali izdelek brez kakršnih koli dvomov ali vprašanj.
3. Naredi vtis na stranko
Samo fotografija izdelka lahko pritegne kupca, vendar ga ne bo prisilila, da ga kupi. Fotografija namreč ne bo podala osnovnih informacij o izdelku, kar je bistveno pri odločitvi za nakup.
4. Omogoča SEO optimizacijo
SEO optimizacija je zelo pomembna za digitalni marketing, saj vašo spletno mesto uvrsti višje v iskalniku, kar pritegne vedno več strank. Izkazalo se je, da so spletna mesta blagovnih znamk, ki imajo podrobno in učinkovito tekstualno vsebino, tudi bolj SEO optimizirana kot tista z manj besedila. Man besedila pomeni, da je SEO optimizacija težja, posledično pa je tudi obiskanost in analitika precej nizka.
5. Ustvarjalna uporaba socialnih platform
Tekstualna vsebina omogoča, da blagovna znamka uporablja družbene platforme na kreativen način, namesto da samo zabava svoje občinstvo. Zaradi tega občinstvo vzame blagovno znamko ali izdelek resno in z njim lažje komunicira.
6. Izobraževanje ciljne publike
Besedila so zelo potrebna za digitalni marketing, saj izobražujejo občinstvo o tem, kaj je namen izdelka/storitve in kako jim bo olajšal in spremenil življenje.
7. Prepričljiva strategija
Tekstualna vsebina je zelo dobra in prepričljiva strategija, saj občinstvo spodbudi k razmišljanju o izdelku, ki ga na koncu tudi kupi. Ta tehnika deluje, ker so besede bolj kredibilne kot vizualna podoba, hkrati pa silijo k razmišljanju, ne zgolj zabavi.
Kako izboljšati pisanje besedil za spletne strani in ostale platforme?
Ko pišete besedila za svoje spletno mesto, blog ali družbeni medij, se vam verjetno zdi pomembno, da bo vaše občinstvo dejansko prebralo, kar ste napisali. Vsebina vašega spletnega spletnega mesta je namenjena prikazom, zaradi česar jih dojemamo drugače kot besedila na papirju. Bistvo spleta je v hitrosti – vaše občinstvo se v nekaj sekundah odloči, ali je vaš tekst vreden branja ali ne. Zato se morate prepričati, da bo vaše sporočilo jasno posredovano vaši ciljni publiki. Ljudje bodo bolj verjetno uživali v razumljivih in privlačnih besedilih kot v nestrukturirani in zapleteni vsebini. Upoštevajte tudi, da bo vaša ciljna publika verjetno imela malo časa. Zato morate najti popolno kombinacijo kreativnega in spletnega pisanja.
Poglejmo 5 hitrih nasvetov za učinkovito pisanje besdeil za spletne strani in ostale digitalne platforme.
1. Pišite v jeziku svoje ciljne publike
Uporabite besede, ki jih vaša ciljna publika uporablja vsak dan, da bodo razumeli, kaj jim poskušate sporočiti. Če boste komunicirali v jeziku občinstva, bo vaše občinstvo hitreje razumelo vaša besedila. Poiščite povratne informacije v odzivih in/ali e-poštnih sporočilih vaših strank ter raziščite svojo ciljno publiko na družbenih medijih. Nekatera podjetja ciljno publiko raje obravnavajo na profesionalen način, druga pa se odločajo za bolj sproščen pristop.
2. Držite se bistva
Ko začnete pisati, je pomembno, da se osredotočite na eno sporočilo. Kaj je najpomembnejši del vašega besedila? Pomembno je strukturirati glavna in stranska vprašanja, da bo besedilo bolj dostopno. To zagotavlja, da vaše besedilo ostane preprosto in da se ne boste oddaljili od svojega namena. Če v svojem besedilu poudarite najpomembnejše, si vaše občinstvo tudi lažje zapomni besedilo, kar mora biti cilj vseh piscev.
3. Uporabite naslove in strukturo
V besedilu je smiselno določiti glavni naslov in podnaslove. Strukturiranje vašega besedila ima številne prednosti, tako za vas, kot za vašo ciljno publiko. Če svoje besedilo strukturirate z naslovi in drugimi oznakami si zagotovite logično zaporedje v zgodbi, ki jo želite povedati. Po drugi strani pa bo vaša ciljna publika lahko hitreje skenirala vaša besedila za pridobitev informacij, ki jih potrebujejo.
Tudi če ne bodo prebrali celotnega članka, bodo podnaslovi zagotovili, da bo bistvo vašega besedila še vedno jasno. Zato si vsekakor morate vzeti nekaj časa za premislek o svojih naslovih.
4. Začnite s privlačnim uvodom
Z dobrim uvodom poskrbite, da bo vaše občinstvo radovedno in bo prebralo še ostalo besedilo. Dober uvod vam na kratko pove, za kaj gre v besedilu, vendar še ne izda preveč informacij. To je tudi način, kako predstaviti zgodbo, vaša ciljna publika lahko hitro ugotovi, ali vaše besedilo vsebuje informacije, ki so zanje pomembne.
5. Upoštevajte potrebe vaše ciljne publike
Pomembno je, da se pri pisanju besedila vprašate, katere informacije išče vaša ciljna publika, ko bo brala vaše besedilo. Vaša ciljna publika običajno bere vaše besedilo, ker vsebuje pomembne informacije. Dotaknite se svojega občinstva tako, da upoštevate njihove potrebe, vprašanja ali težave. Če ne bodo našli informacij, ki jih potrebujejo, bodo takoj opustili vaš vir informacij. To je tudi pomemben dejavnik pri SEO – pazite, da med pisanjem svojih SEO besedil za določeno ključno besedo ne uporabljate lažnega oglaševanja, saj ne boste mogli obdržati pozornosti občinstva.
Zaključek
Tekstualne vsebine omogočajo spletno angažiranost, SEO optimizacijo, uspešno trženje, več prometa na spletnem mestu in še veliko drugih prednosti za digitalno poslovanje. Tekstualna vsebina ni torej le del digitalnega trženja, ampak je vsekakor pomemben element za trženje blagovnih znamk in izdelkov ter storitev.
Kontaktirajte nas za več informacij!
VIR (1) Visme