Vsebinski marketing

Vsebinski marketing je trženjski proces, ki se zaveda in priznava dejstvo, da je večina potrošnikov zdaj sposobna popolnoma zanemariti »hrup« trženjskih prizadevanj, ki so jim vsakodnevno izpostavljeni.
To je tehnika, ki vključuje ustvarjanje in promoviranje edinstvene, ustrezne vsebine, ki se bo vašim strankam zdela uporabna in dragocena. Je umetnost komuniciranja s potencialnimi strankami, ne da bi jim neposredno prodajali. Namesto, da preprosto prodajate svoje storitve in izdelke, svojim potencialnim strankam dajete informacije, ki jih lahko nekaj naučijo. Če je opravljeno pravilno, boste lahko uspešno tržili, na koncu pa boste lahko nagrajeni z njihovimi nakupi, podporo in zvestobo.

Številne prednosti, ki jih prinaša

Učinkovitvsebinski marketing

Vsebinski marketing je dolgoročna naložba, ki zahteva čas in sredstva. Zakaj se torej sploh truditi? Preberite nekaj prednosti dobre vsebinske strategije:

Pridobite zaupanje vaših uporabnikov. Redno objavljanje kakovostne vsebine daje uporabnikom vedeti, da lahko zaupajo vaši blagovni znamki. Konec koncev, če ste jim pripravljeni pomagati brezplačno, kaj vse boste pripravljeni storiti, ko vam bodo plačali?
Pozicionirate se kot strokovnjak v svoji panogi. Če ste omenjeni v članku priznanega časnika ali ko nekdo želi nekaj informacij o določeni temi, boste pridobili avtoriteto ter se spremenili v strokovnjaka v vaši panogi.
Izboljša vašo dolgoročno strategijo. Z dobro razvitim vsebinskim načrtom veste, v katero smer gre vaše trženje ter kaj boste počeli in kdaj.
Izboljša vaše uvrstitve v iskalniku (SEO). Redno objavljanje vsebine je zanesljiv način, da vas Google vzljubi. Če boste lahko svojo vsebino uvrstili med prve rezultate iskalnika, boste imeli dostop do neverjetnega vira brezplačnega prometa.
Ustvarja stranke in prodajo. Zaradi vsega naštetega bo vaša prodaja rasla, saj bo vaše spletno mesto obiskalo več uporabnikov in vam bo posledično bolj zaupalo. Kljub temu, da vaša strategija dejansko deluje in je učinkovita, ne pozabite na naslednje korake v lijaku konverzije vsebinskega marketinga - generiranje in skrb za potencialne stranke.

Začnimo vaš projekt

Dosežite vaše cilje
z našo strategijo

Verjamemo, da bi moralo imeti vsako malo podjetje dostop do marketinško-prodajnega sistema, ki stalno povečuje njihovo prodajo.

Najbolj pogosti formati, ki se pojavljajo

v okviruvsebinskega marketinga

Preden začnete razmišljati o različnih oblikah, ki jih lahko uporabite, vam priporočamo, da natančno razmislite, na kaj se osredotočate oz. kakšno vrednost lahko ponudite svojim potencialnim strankam in kako boste prenesli sporočilo.

Glede na to se boste nagibali k enim, ali drugim formatom. V vsakem primeru ne pozabite, da je vedno dobro ustvariti različne vrste vsebine, videti, katere so najboljše, in ponuditi določeno stopnjo raznolikosti.

Kot rečeno, tukaj so najbolj priljubljeni formati, katerih učinkovitost v vsebinskem marketingu je bila vedno znova dokazana:

Blogi. Čeprav obstajajo že desetletja, so še vedno eden najljubših načinov podajanja vsebine. Ključ do uspešnega bloga je redno in dosledno objavljanje, dobro organizirane kategorije in oznake ter vlaganje v visokokakovostne članke. Vsebina »polnila« je morda stroškovno cenejša, vendar vas bo na dolgi rok stala več.
Brošure in drugi PDF-ji, ki jih je mogoče prenesti. Tovrstna vsebina ponuja veliko vrednost ljudem, ki želijo izvedeti več o določeni temi, in so v veliko pomoč pri pozicioniranju vas kot strokovnjaka v industriji. So tudi zelo učinkovit način za pridobivanje e-pošte in osnovnih kontaktnih podatkov vaših potencialnih strank.
Spletne novice (newsletterji). Ko vam je uspelo zbrati bazo podatkov ljudi, ki bi jih vaša blagovna znamka potencialno zanimala, so spletne novice odličen način za ohranjanje stika. Uporabite jih lahko za promocijo najboljše vsebine vašega spletnega dnevnika.
Video posnetki. Video je še naprej trend in postaja vse bolj priljubljen med uporabniki. Formati, kot so video navodila, so zelo učinkoviti pri pozicioniranju vaše blagovne znamke, medtem ko so videoposnetki v živo odličen in inovativen način, da dosežete svoje občinstvo in pokažete svojo spontanost.
Infografika. Popoln dodatek k vašemu blogu, ki ga lahko preprosto delite na družbenih omrežjih.