Kako promovirati svoje spletne vsebine

Za uspeh preko spleta je treba 2 koraka izvajati odlično: pripravljati vrhunske spletne vsebine in ustrezno promovirati spletne vsebine na različnih spletnih kanalih.

Promocija različnih spletnih vsebin lahko poteka na 2 načina:

  • kot plačljivo spletno oglaševanje (npr. na socialnih omrežjih ali na Googlu)
  • kot organska, neplačljiva promocija v obliki konstantnega objavljanja svojih spletnih vsebin

V nadaljevanju tega zapisa je podrobneje predstavljeno kaj upoštevati pri promociji svojih spletnih vsebin na Facebooku in Googlu

Kako promovirati svoje spletne vsebine na družabnem omrežju Facebook

Vsako družabno omrežje, ne samo Facebook, ima svoje zakonitosti delovanja.

Vsako družabno omrežje tudi ni primerno za promocijo vseh produktov in storitev. Zato je osnova uspešne promocijske kampanje najprej realna ocena ali se vaša ciljna publika, za vaše produkte in storitve, dejansko na Facebooku tudi nahaja.

Za nekatere produkte in storitve je na Facebooku ogromno zanimanja (potovanja, recepti, prosti čas, zabava, kozmetika, manikura, pedikura, oblačila, nakit, ….), za druge produkte ni nujno, da bi Facebook bil najbolj primeren kanal za promocijo.

Primer izjemno učinkovite (neplačljive) in nevsiljive promocije na Facebooku (Paintball Center Ljubljana):

paintball center ljubljana

Promocija na Facebooku je lahko plačljiva ali neplačljiva.

Na neplačljiv način boste najlažje pozornost pritegnili, če se boste na spontan in ne preveč s komercialnimi ambicijami, priključili skupinam udeležencev, ki delijo podobne interese kot vi. Npr. skupine za prodajo, skupine za zdravje, za učenje in informiranje, za iskanje poslovnih priložnosti in služb, itd..

Ne pozabite tudi, da ni promocija na Facebooku zgolj objavljanje vaših vsebin na svojih Facebook straneh in v skupinah, ampak tudi vaš odziv na objave drugih. Vaši komentarji so ravno tako priložnost za promocijo – seveda ob pogoju, da so spisani premišljeno.

Pri promociji na Facebooku ne pozabite tudi na raznovrstnost vaših vsebin. Večji doseg vaših objav na Facebooku boste dosegali, če boste formate vaših vsebin, dozirali v ustrezni količini in z raznolikimi oblikami. V eni izmed objav pripravite vprašalnik, drugič objavite sliko, ki ima bolj osebno noto, tretjič objavite koristen nasvet, npr. v obliki članka, ki ste ga spisali na blogu vaše spletne strani.

Četrtič poskušajte objaviti uporabne vsebine drugih.

Še največ boste z organsko, to je neplačljivo promocijo na Facebooku, dosegli takrat, ko se ne boste trudili v vsaki svoji objavi prodajati. Za uspešno in učinkovito, konstantno promocijo na Facebooku, je potrebno biti na Facebooku tudi konstantno prisoten. To pa pomeni konstantno zanimiv in raznolik.

Če se boste preveč osredotočali samo na promocijo svojih produktov in storitev, manj pa na razloge zakaj bi vam naj nekdo na Facebooku sploh sledil (in se premalo zabavali) bo to imelo za posledico upad in celo odjavljanje sledilcev, namesto tega kar dejansko poskušate na Facebooku doseči.

Ne pozabite, da je Facebook, v prvi vrsti, še vedno “samo” družabno omrežje. To pomeni, da naj bo vaš nastop in promocija na Facebook-u usmerjena predvsem na družabnost, zabavo in sproščenost.

Kako, na neplačljiv način, promovirati svoje spletne vsebine na Googlu

Promocija vaših vsebin na Googlu, brez, da bi zato morali plačati Googlu za plačljivo spletno oglaševanje, se imenuje optimizacija spletnih strani oz. SEO (search engine optimization). SEO služi za to, da se bodo vaše spletne vsebine na iskalniku Google, znašle med najvišje prikazanimi spletnimi vsebinami, po tem, ko uporabniki Googla, določeno besedno zvezo vtipkajo v iskalnik.

Bolj kakovostno kot boste izvajali optimizacijo spletnih strani, za več vaših spletnih vsebin si lahko obetate visoke uvrstitve prikazov na iskalniku. Posledično si zaradi tega lahko obetate več ogledov in več opravljenih poslov.

Poglejte spodaj primer uvrstitev na Googlu za spletno stran www.ebonitete.si, ki na Googlu ponuja aplikacijo in storitve za preverjanje bonitetnih ocen poslovnih partnerjev:

uvrstitve na googlu ebonitete.si

Na zgornji sliki so, po mesecih, prikazane dosežene uvrstitve spletne strani www.ebonitete.si na Googlu s pomočjo optimizacije spletnih strani. Uvrstitve na Googlu se seveda lahko spreminjajo, zato je za dobre uvrstitve potrebno SEO optimizacijo izvajati redno. S klikom na “bonitete prijava” preverite kako je SEO optimizirana spletna stran www.ebonitete.si.

Promocija na Googlu s pomočjo optimizacije spletnih strani ima, žal, zraven svoje prednosti (t.j., da Googlu ni treba plačati za oglaševanje), tudi slabost. To je, da zahteva čas (in znanje).

Zato je promocija vaših spletnih vsebin na Googlu s pomočjo optimizacije spletnih strani (znova) primerna za točno specifične produkte in storitve in ne kar za vse kar se na trgu ponuja.

Za optimizacijo spletnih strani se lotite podjetja, ki na trgu ponujate produkte in storitve z visoko dodano vrednostjo, visokimi maržami in, pri katerih ste predhodno preverili kakšno obstoji na Google zanimanje, zanje.

Na povezavi poglejte primer vrhunsko SEO optimizirane spletne vsebine z visoko dodano vrednostjo, to je storitev odkupa in prodaje terjatev na spletni strani prvafina.si. Bodite pozorni kako sta na povezavi optimizirana SEO naslov (Odkup terjatev – Hitra prodaja terjatev | Prva finančna agencija) in meta opis (Odkup terjatev oz. prodaja terjatev takoj ➤ Pravi način za hitro in enostavno izboljšanje likvidnosti. Odkup nezapadlih terjatev je hitra pot do denarja).

Zanimanje za posamezne produkte preverite s pomočjo različnih, t.i. SEO orodij, ki pokažejo kolikokrat vtipkajo (ali izgovorijo) posamezno ključno besedo, uporabniki Googla, v iskalnik.

Več kot je teh vtipkanj (oz. izgovorjav) posamezne ključne besede v iskalnik, več je zanimanja za produkt oz. storitev (to je t.i. iskalni volumen).

Zraven višine iskalnega volumna vas naj pred odločitvijo, da boste svoje spletne vsebine, promovirali z optimiziranjem svojih spletnih strani, k odločitvi za SEO, vodi tudi podatek o konkurenčnosti panoge v kateri nastopate.

Bolj kot je panoga konkurenčna, bolj “podkovani” pri izvajanju SEO, boste morali biti. Pa tudi časa za doseganje ciljev si boste morali “rezervirati” več.

Lažja kot je panoga, prej prinaša optimizacija spletnih strani, rezultate. Celovit Vodnik za SEO najdete na povezavi.

Povzetek:

Vsebinski marketing oz. promocija spletnih vsebin je širok pojem, ki se, za potrebe učinkovite promocije vaših produktov in storitev, na različnih spletnih kanalih, izvaja različno. Celovito, za spletne kanale zraven Facebook in Googla, ki sta opisana zgoraj, je vsebinski marketing, skupaj s prikazi primerov, opisan na povezavi Kaj je & kako se izvaja vsebinski marketing.

Preberite še:

Pisanje besedil za spletne strani in družbene medije

Comments are closed.