Kako pridobiti nove stranke preko spletne strani

Spletno stran imate postavljeno. Za njo ste odšteli tisočaka ali več. Po treh mesecih postavitve spletne strani, ko je navdušenje nad vašo novo pridobitvijo splahnelo, ste ugotovili, da vaše podjetje, zaradi vaše nove pridobitve, ne prejema novih strank.

V tej objavi je podrobneje zapisano kako pridobiti nove stranke preko vaše spletne strani, po tem, ko je ta postavljena in vidna na internetu že nekaj časa.

Nove stranke preko vaše spletne strani lahko pridobite na več različnih načinov…

kako pridobiti nove stranke

Poskrbite za več obiskovalcev vaše spletne strani

Prvo pravilo, da bi pridobili nove stranke iz vaše internetne strani je, da morate poskrbeti, da vašo spletno stran, preprosto obišče več obiskovalcev. V nobenem primeru ne morete do novih strank preko vaše spletne strani priti, če ne poskrbite za dotok novih obiskovalcev.

Več obiskovalcev vaše spletne strani predstavlja večjo verjetnost, da se bodo ti spremenili v vaše sledilce in vaše kupce.

Kako pridete do več obiskovalcev vaše spletne strani…

Pišite blog na spletni strani

Vzamite za primer vašo spletno stran, ki ima zadnjega pol leta, na njej objavljene, ene in iste spletne vsebine. Ko je bila spletna stran objavljena prvič, ste bili nad njo navdušeni. Del tega navdušenja nad njo gre pripisati temu, da je bila internetna stran, preprosto nova.

Nad novimi stvarmi smo navdušeni. Zato, na primer, zelo radi obiskujemo in spoznavamo nova mesta in kraje po svetu.

S časom, čar novega in še ne raziskanega, zbledi. Zakaj? Preprosto zato, ker več ni novo.

Podobna načela veljajo pri pritegovanju obiskovalcev na vašo spletno stran.
Če želite povečati obiskanost vaše spletne strani, je potrebno poskrbeti za to, da pritegujete vedno nove obiskovalce na svojo stran. A hkrati, da se tudi tisti, ki so si vašo stran že ogledali, nanjo vračajo.

Ob (rednem) pisanju bloga na vaši spletni strani, poskrbite zato, da ima vaša spletna stran, objavljeno vedno novo spletno vsebino. Posledično to predstavlja razlog za vračanje že znanih obiskovalcev, hkrati pa animiranje novih obiskovalcev, da vas podrobneje spoznajo. Pisanje bloga je zato ena od lažjih metod za pridobivanje novih obiskovalcev na vašo spletno stran ter posledično pridobivanje novih strank.

NAMIG: Ko boste vzpostavili na vaši spletni strani redno pisanje novih spletnih vsebin na blogu, ne pozabite na SEO optimizacijo teh vsebin. SEO optimizacija objavljenih spletnih vsebin zagotavlja, da bodo te vsebine na iskalniku Google, prikazane med prvimi prikazi. S tem jih posledično opazi več uporabnikov Googla, s čimer boste na svojo spletno stran pridobili več obiskovalcev. Blog vsebine, ki so napisane “samo” zato, da imate na svojih spletnih straneh objavljene nove vsebine, jih pa sicer ne prebira nihče (ker niso na Googlu prikazane na prvih mestih), ne koristijo pridobivanju novih obiskovalcev in kupcev. Jemljejo pa čas.

pridobivanje novih strank v primerjavi s pogostostjo bloganja
Pridobivanje novih strank v primerjavi s pogostostjo bloganja.

Promovirajte vsebine na družabnih omrežjih

Vaše nove stranke v svojem prostem času uporabljajo družabna omrežja. Tako kot vi.

Družabna omrežja so, v odvisnosti od posameznega omrežja, namenjena povezovanju, druženju, zabavi, učenju in informiranju, prostemu času in podobno.

Sicer imajo različna družabna omrežja različne zakonitosti, a za vse velja, da se na njih nahajajo tudi potencialne stranke in kupci. Sicer so posamezna omrežja bolj primerna za iskanje specifičnih strank (npr. Facebook je primeren za iskanje kupcev obutve, oblek, nakita, parfumerije, potovanj, itd…, LinkedIN je primeren za iskanje BTB poslov in strank), a vseeno za vsa omrežja velja, da lahko z rednim in zanimivim objavljanjem vsebin, pritegujete nove potencialne stranke na vaše spletne strani.

Z obvladovanjem zakonitosti delovanja na vsakem posameznem omrežju (kdaj objavljati, kaj objavljati, kako se odzivati, kakšne vsebinske formate uporabljati, kako iskati in targetirati stranke, itd…) lahko močno izboljšate pridobivanje novih strank za vaš posel. Podrobnosti o učinkih ustreznega izvajanja vsebinskega marketinga na različnih spletnih kanalih, preberite na povezavi Kaj je & kako se izvaja vsebinski marketing.

Primer premišljenega spletnega nastopa spletne strani prvafina.si:

pridobivanje strank na linkedinu
Primer organske (neplačane) objave podjetja prvafina.si na družabnem ormežju LinkedIN (kjer se nahaja največ BTB strank).

Sistematično pridobivajte e naslove potencialnih strank

Email marketing velja v marsikateri marketinški študiji za enega izmed najbolj učinkovitih spletno marketinških pristopov za pridobivanje novih strank, seveda pa tudi v primeru email marketinga velja, da je potrebno poznati vsaj osnovne zakonitosti učinkovite rabe email marketing pristopa.

Email marketing prispeva k pridobivanju novih strank predvsem zaradi svoje lastnosti, ki omogoča, da si prejemnik ogleda sporočilo takrat, ko on želi. Za razliko od iskanja strank na družabnih omrežjih, kjer ogromno sporočil “potone” v pozabo zaradi hitrosti objavljanja vedno novih objav, velja e mail marketing za zelo praktičnega, saj prejeta sporočila, prejemnika pričakajo v njegovem e predalu, dokler si jih ne ogleda.

Za učinkovito pridobivanje novih strank s pomočjo email marketinga je potrebno na spletni strani zastaviti premišljene t.i. lead magnete – to so”vabe”, katerih namen je pridobivati elektronske naslove obiskovalcev spletnih strani v zameno za podano informacijo.

Te elektronske naslove nato sistematično, strateško in premišljeno nagovarjate s svojimi spletnimi vsebinami in jim na ustrezen način, preko e sporočil, poskušate prodajati vaše storitve in izdelke.

Odlično konverzijo obiskovalcev vaših spletnih strani v pridobivanje njihovih elektronskih naslovov boste dosegli, če boste znali eno izmed svojih ponujanih storitev na spletni strani predstaviti tako, da si bodo obiskovalci na vaši spletni strani, želeli oddati e naslov.

Dobro poglejte spodnji primer:

pridobivanje e naslovov ebonitete.si
Spletna stran www.ebonitete.si ima na vstopni strani zastavljeno brezplačno testiranje njihove aplikacije ebonitete.si. Na tak način učinkovito pridobiva elektronske naslove svojih bodočih potencialnih strank.

Poskrbite za večjo konverzijo obiskovalcev vaše spletne strani v kupce

Drugi izziv pri pridobivanju novih strank preko vaše spletne strani, po tem, ko ste osvojili sistematično pridobivanje novih obiskovalcev na vaše spletne strani (opisano v zgornjih poglavjih) je spreminjanje vedno večjega števila obiskovalcev spletne strani v kupce oz. interesente za vaše storitve (t.j. oddana povpraševanja).

Temu segmentu spletnega marketinga pravimo izboljševanje konverzij (sprememb) obiskovalcev spletnih strani v kupce.

Za potrebe pridobivanja novih strank preko vaših spletnih strani s pomočjo izboljševanja konverzij je potrebno upoštevati:

  • kakovostno tekstopisje (saj prodajajo zgodbe)
  • kakovostno uporabniško izkušnjo
  • tehnično ustrezno zasnovano spletno stran

Konverzijo vaših obiskovalcev spletnih strani boste izboljšali, bolj kot boste znali obiskovalcem razložiti in predstaviti, da razumete njihove težave in probleme, enostavno razložili in prikazali kako jim vi pomagate njihove težave odpraviti, pojasnili v čem ste vi drugačni od drugih, v čem je vaš produkt oz. storitev boljša od drugih in znali stati za svojo storitvijo.

Poskusite s plačanimi oglasi spletne strani

Ena izmed hitrejših (a ne nujno najcenejših) možnosti, da pridobite nove stranke preko svoje spletne strani, je, da zaženete plačljive spletne oglaševalske kampanje (npr. na Googlu – Google Ads, na Facebook-u – Facebook oglaševanje, itd…) in tako hitro opozorite uporabnike interneta (iskalnikov in socialnih omrežij)na svojo spletno stran.

Plačljivo spletno oglaševanje ima prednost v tem, da vam pomaga obiskovalce pripeljati na vašo spletno stran, praktično takoj, ko vklopite posamezno spletno kampanjo. Od kakovosti kampanje pa je odvisno koliko boste dejansko ujeli tudi novih kupcev.

Slabost plačljivih spletnih oglaševalskih kampanj je v tem, da zahtevajo različno visok marketinški budžet in praviloma privabljajo stranke samo tako dolgo dokler ste spletnim platformam pripravljeni plačevati za oglase na njih. Ko se plačljive spletne kampanje ustavijo, se z njimi, ponavadi ustavi tudi dotok novih obiskovalcev.

V izogib temu, da se dotok novih obiskovalcev na vaše spletne strani ne bi ustavil, ko enkrat zaključite s plačljivimi spletnimi kampanjami ali, ko zmanjka denarja za oglaševanje, številni podjetniki že v času oglaševanja, izvajajo t.i. optimizacijo spletnih strani. Ta jim, tudi, ko se plačljivi oglasi spletne strani več ne prikazujejo na posameznih platformah, zagotavljajo nadaljno rast obiskanosti in prodaje preko njihovih spletnih strani. Podrobne informacije o optimizaciji spletnih strani boste našli na povezavi kako optimizirati spletno stran Matija Zajšek.

Preverite še:

Dodatne informacije:

Video o tem kako pridobiti nove stranke:

Viri:

1 – 7 Ways to Reach More Customers Online

Comments are closed.