Medtem ko je slika lahko vredna tisoč besed, je CGP podjetja (ali celostna grafična podoba) lahko v vsakem poslu vreden na tisoče evrov.
Nedavna raziskava SolveIt (1) lepo pokaže, kako se dobro oblikovanje pozna pri poslovnem uspehu.
Grafično oblikovanje celostne grafične podobe podjetja je torej več kot le estetika – je oblika komunikacije med vašim podjetjem in vašim občinstvom. Podjetja uporabljajo grafiko v vsaki fazi prodajnega lijaka – da obvestijo, pritegnejo in sčasoma prepričajo potencialne stranke, da opravijo nakup ali sprejmejo želeno dejanje.
Oblikovanje letaka npr. lahko obvesti lokalno občinstvo o prihajajoči delavnici. Privlačna serija e-poštnih sporočil lahko predstavi nove storitve trenutnim strankam. Dobro izdelana prodajna spletna stran lahko učinkovito napove izdajo vašega novega izdelka.
Če se ukvarjate s podjetjem, se (hočete ali nočete) ukvarjate z grafičnim oblikovanjem.
Poglejmo pet glavnih razlogov, zakaj je CGP podjetja in z njim celostno grafično oblikovanje pomembno za vsako podjetje (vključno z vašim!) za razširitev dosega blagovne znamke in konec koncev več dobička.
Kazalo
1. Prvi vtisi so pomembni
CGP podjetja je pomembno orodje, ki vsaki dejavnosti pomaga narediti pozitiven in trajen vtis. Ko bo obiskovalec prvič v interakciji z vašo blagovno znamko, bo to postavilo „ton“ za preostanek vašega poslovnega odnosa.
Običajno je ta prva interakcija prav v obliki vizualnih marketinških materialov. Lahko je vizitka, nova pristajalna stran na vašem spletnem mestu, plakat, letak, objava na družbenih omrežjih ali celo embalaža vašega izdelka.
Izkoristite prvi korak kupčeve poti z implementacijo ustrezne, posodobljene grafike, ki pripoveduje zgodbo vaše blagovne znamke.
Primer Panheat
Poglejmo za primer podjetje Panheat, ki se ukvarja z povezanimi energetskimi rešitvami (IR paneli, toplotne črpalke, sončne elektrarne …). Za podjetje je bil izdelan element, ki v sebi nosi celotno zgodbo vseh povezanih programov. Spominja na ogenj, ker je bistvo podjetja toplota, se pa preliva in delno odstopa, kar ponazarja rešitve, ki so po eni strani skupne, a vseeno ločene. Ta element se tako pojavlja v praktično vseh elementih CGPja podjetja.
Ko stranka torej prvič sliši za vašo blagovno znamko, bo pred nakupom najverjetneje opravila nekaj predhodnih raziskav na vašem spletnem mestu. Kaj vaše spletno mesto ali vaše pristajalne strani povedo o vaši blagovni znamki? Ali obstajajo svetle, pisane barve s čudaškimi pisavami? Ali pa ste uporabili elegantne, profesionalne oblikovalske elemente s sivimi in srebrnimi odtenki?
Oglejte si spletno mesto vašega podjetja, pristajalne strani in strani družbenih medijev. Nato posodobite vse grafike, ki ne predstavljajo več natančno vaše blagovne znamke ali sporočila blagovne znamke.
2. Doslednost ali konsistentnost je enaka verodostojnosti
Ne glede na to, v kateri panogi ali dejavnosti ste, bo CGP podjetja in grafično oblikovanje pomagalo vašemu podjetju ustvariti verodostojnost. Ko vaša ustvarjalna vsebina pomaga pri reševanju težav potencialnih kupcev, je večja verjetnost, da vas bodo vaše stranke videle kot zaupanja vredno avtoriteto na vašem področju.
Recimo, da ustvarite dragoceno vsebino na družbenih medijih, ki jo obiskovalci resnično cenijo – vendar je vsaka objava videti drugače kot prejšnja, ne da bi se držali navodil za blagovno znamko. Vaše obstoječe občinstvo morda ve za vaše prednosti, a novince bo najverjetneje izključila grafična mešanica, ki ste jo natresli v vaš profil na družabnih omrežjih.
Ustvarjanje enotne estetike bo vaši blagovni znamki pomagalo, da bo videti resnično avtoritativno in verodostojno. Doslednost pač ustvarja verodostojnost.
Dosledno ustvarjanje vsebine je ključ do ustvarjanja predanih sledilcev ljudi, ki zaupajo vaši blagovni znamki in verjamejo v vaš izdelek ali storitev.
3. Učinkovito sporočanje idej
Infografike so odličen način za povzetek informacij, ki bi jih vaše občinstvo sicer preskočilo (ali bi branje popolnoma preskočilo). Študije kažejo, da je infografika, ki združuje vizualne elemente z besedilom, trikrat bolj privlačna kot vsebina samo z besedilom. Ker na ljudi močno vplivajo vizualni elementi, lahko dodajanje ustrezne grafike besedilu poglobi naše razumevanje in spominjanje kompleksnih informacij.
Če ste se že kdaj poskusili učiti novega jezika z visoko vizualno platformo, ste doživeli bolj učinkovito učenje z grafičnim oblikovanjem. Taka programska oprema za učenje jezikov le redko ponuja eksplicitne definicije tujih besed; namesto tega imajo učenci nalogo sklepati pomene z uporabo vizualnih kontekstnih namigov.
Podobno poskusite vključiti infografiko povsod, kjer trenutno uporabljate velike bloke besedila za razlago informacij. Imate stran »kako?« Spremenite jo v infografiko, ki ji je enostavno slediti. Objavljate članek o statistiki družbenih medijev na svojem blogu? Dodajte infografiko, ki povzema pomembne statistične podatke.
Primer SQS
SQS je podjetje, ki se ukvarja z distribucijo in servisom profesionalne industrijske opreme. Ker stremi k temu, da ciljno publiko tudi obvešča in informira, je veliko poudarka na pisanju različnih prispevkov. Eden od prispevkov je recimo razlagal o poklicu varilca in znotraj tega prispevka je bilo objavljenih kar nekaj infografik, ki so razbile monoton tekst.
4. Ustvarjalnost ubija konkurenco
Povečanje konkurenčne prednosti vašega podjetja je pomembnejše kot kdaj koli prej, saj se konkurenca še povečuje.
S toliko brezplačnimi spletnimi orodji za oblikovanje, ki so danes na voljo, še nikoli ni bilo lažje ustvarjati prilagojenih in kakovostnih vsebine. Toda če želite resnično ostati pred konkurenti na trgu, morate biti kreativni pri usmeritvi svoje blagovne znamke.
Ustvarite vsebino, ki predstavlja nove ideje in rešuje obstoječe težave na inovativne načine. Grafiko lahko uporabite za vživljanje v vaše občinstvo tako, da jim dobesedno pokažete, kako bi izgledalo življenje z njihovimi težavami, ki jih reši vaš izdelek, storitev ali nasvet.
5. Vaše sporočilo je pomembno
Vaše podjetje ima zgodbo, ki jo je vredno povedati. Ne glede na to, ali ste samostojni podjetnik, ki prodaja doma izdelan nakit na spletu, ali serijski podjetnik, ki začenja širiti dejavnost na nove trge. Obstajajo ljudje, ki bodo z veseljem izvedeli, kaj ponuja vaše podjetje.
CGP podjetja in grafično oblikovanje pomeni sporočanje te edinstvene zgodbe blagovne znamke vašim trenutnim in bodočim strankam. Preproste oblikovalske odločitve, kot sta izbira pisave in barvna shema, vam lahko pomagajo, da vaša sporočila posredujete z občutkom in jasnostjo na način, ki podpira sporočilo vaše blagovne znamke.
Nobenega dvoma ni, da boste na svoji poslovni poti izdelali široko paleto marketinških materialov. Čeprav ima vsak element drugačen namen in zato drugačen videz, je najbolje, da je vsa vaša ustvarjalna vsebina v skladu z enotno blagovno znamko. Priročnik za CGP oz. za blagovno znamko vam in vaši ekipi lahko pomaga pri tem.
Ključnega pomena namreč je, da lahko ljudje na prvi pogled prepoznajo vašo blagovno znamko.
Potrebujete pomoč pri grafičnih materialih vašega podjetja?
Kontaktirajte nas in z veseljem se vam bomo odzvali. Ponudimo vam cleostno rešitev in se v celoti posvetimo izljučno vašim željam in potrebam!
VIR (1) SolveIt