Celostna grafična podoba
Celostna grafična podoba je najpomembnejše in najmočnejše orodje za rast vašega podjetja na konkurenčnem trgu in projekcijo dobrega in pozitivnega vpliva na vaše stranke.
Pomaga pri prepoznavanju identitete organizacije in pri opisovanju vaših storitev in kakovosti vašega dela. Celostna grafična podoba je odraz kulture, osebnosti, izdelkov, storitev in stališč organizacije. Močna in učinkovita celostna identiteta vašemu podjetju pomaga, da ostane na trgu dolgo časa.

Zakaj je pomembna
Odlična celostna grafična podoba
Močna celostna grafična podoba je bistvena za vsako organizacijo, saj pomaga pri interakciji s strankami in podjetjem. Običajno stranke dobijo veliko pomoč pri razumevanju podjetja s pomočjo celostne podobe.
Običajno vključuje vaš logotip, brošuro, spletno stran, vizitke itd. Celostna grafična podoba je primarni instrument, ki predstavlja vaše podjetje na trgu med različnimi konkurenti.
Številna zagonska podjetja ignorirajo nasvete za izgradnjo ali razvoj močne in učinkovite celostne identitete za svoje podjetje, ker menijo, da je to le slogan.
Celostna podoba je najpomembnejše in najmočnejše orodje za rast vašega podjetja na tem konkurenčnem trgu.
Začnimo vaš projekt
Dosežite vaše cilje
z našo strategijo
Verjamemo, da bi moralo imeti vsako malo podjetje dostop do marketinško-prodajnega sistema, ki stalno povečuje njihovo prodajo.
Kako se oblikuje
Najboljša celostna grafična podoba
Da bo vaša končna podoba najbolj učinkovita, morate:
Poznati vašo ciljno skupino
Preden zgradite svojo celostno identiteto, morate poznati svojo publiko, kakšen je njihov spol, starost, stopnja izobrazba, ter katere težave lahko rešite z vašimi izdelki / storitvami. Poznavanje vsega tega vam bo pomagalo oblikovati podobo, ki bo ustrezala njihovemu okusu in življenjskemu slogu.
Poznati vaš izdelek / storitev
Najprej se morate prepričati, da razumete svoj izdelek /storitev in kako ga / jo boste promovirali, kaj boste ponudili in vrednost, ki jo boste zagotovili vaši ciljni publiki.
Na primer, če so vaša ciljna publika ženske, bo vaša vizualna identiteta zagotovo drugačna, kot če boste enak izdelek / storitev ponujali pretežno moški ciljni skupini.