Oglasi so plačana komunikacijska orodja ali sporočila v trženjskih in oglaševalskih kampanjah. Ta bodo ob učinkoviti uporabi vplivala na številne dejavnike. Povečala ozaveščenost, zanimanje in željo potencialnih strank do vaših izdelkov ali storitev.
Potencialni in trenutni kupci so dnevno izpostavljeni številnim vrstam oglasov. Vključno s televizijskimi in radijskimi oglasi, zunanjimi panoji, tiskanimi oglasi v časopisih ali revijah ter digitalnimi spletnimi oglasi na kanalih družbenih medijev in iskalnikih, povezanih z različnimi oglaševalskimi kampanjami. Namen le-teh je izpolnjevanje številnih namenov in doseganje neskončnih koristi za mala, srednja podjetja in znane blagovne znamke.
V prispevku bomo razpravljali o vseh ciljih in koristih, ki jih je mogoče doseči, če izbrana marketinška agencija pravilno izvede vaše oglaševalske akcije. To pomeni, da se odloči, kako so te koristi primerne vašim poslovnim ciljem in če so vredne vašega dodeljenega proračuna za trženje ali ne.
Glavne prednosti učinkovitega oglaševanja
Oglaševanje podjetja oz. oglaševalske akcije morajo biti usklajene s splošnimi marketinškimi cilji vašega podjetja. Običajno tako, da prikazujejo specifična sporočila in spodbujajo specifična dejanja ciljne publike potencialnih strank prek izdelanih oglasov za vsako kampanjo za izbrane oglaševalske platforme.
Glavni cilji in koristi, ki jih lahko dosežete z izdelanimi oglasi za vaše poslovne oglaševalske akcije, so torej:
Kazalo
1. Povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk in izdelkov
Ali obstaja ciljna publika potencialnih strank, ki se zavedajo vašega podjetja?
V zadnjih desetletjih so se različne vrste oglasov izkazale za učinkovite pri povečanju ozaveščenosti o obstoju novih blagovnih znamk na ciljnih trgih in širjenju informacij o vašem podjetju v kratkem času.
Ne gre samo za povečanje ozaveščenosti o vašem podjetju, ampak je oglaševanje podjetja odlična izbira za povečanje ozaveščenosti o novih izdelkih ali storitvah. Poleg tega gre za poudarjanje konkurenčne prednosti ali novih funkcij, ki so dodane obstoječim izdelkom ali storitvam.
Omejene ponudbe popustov ali ponudb za povečanje prodaje zahtevajo takojšnje odzive ciljnih strank, kar je mogoče doseči z oglasi. Zlasti z digitalnimi oglaševalskimi rešitvami, kot so oglasi na družbenih omrežjih, ki zahtevajo manj časa za ustvarjanje in zagon oglaševalskih kampanj.
2. Oglaševanje podjetja za razlikovanje od konkurence
Vsak dan se proizvajajo številne alternative za to, kar ponuja vaše podjetje. To posledično povečuje konkurenco, ki zahteva inovativne marketinške in oglaševalske rešitve, da lahko izstopate.
Učinkovito prilagojeno oglaševanje podjetja bo v tem primeru koristno, saj se osredotoča na mnoga področja. Ta so konkurenčne prednosti vaših izdelkov, značilno dodano vrednost za stranke, primernost vaših cen za njihov proračun ter stopnjo strokovnosti poprodajnih storitev in podpore.
3. Privabljanje obstoječih in potencialnih strank
Po fazi ozaveščanja lahko oglasi igrajo še eno pomembno vlogo pri spodbujanju ciljnih strank, da naredijo več korakov v vašem prodajnem toku. In sicer tako, tako da privabijo sedanje in potencialne stranke k sodelovanju z vašim podjetjem prek:
- Povečajte promet v trgovinah ali poslovalnicah tako, da v svojih oglasih poudarite podatke o lokaciji vašega podjetja. Razširite glas o odprtju nove trgovine ali podružnice. Pridobite več potencialnih strank z oglaševalskimi kampanjami, prilagojenimi za ta namen, kot so oglasi na Facebooku in oglasi na LinkedInu.
- Povečanje obiskov vašega poslovnega spletnega mesta spletne trgovine ali vaše poslovne mobilne aplikacije s plačilom na klik (oglasi PPC), ki so na voljo v trženjskih rešitvah iskalnikov. Npr. oglasi v Iskanju Google ali ustrezni oglasi v družbenih medijih.
- Uporaba ustreznih vrst oglasov za izboljšanje komunikacije in sodelovanja s ciljnimi strankami na Messengerju na Facebooku, LinkedInu, Twitterju in Instagramu. Oglaševalske rešitve ali razjasnitev možnosti komunikacije na TV in tiskanih oglasih.
- Povečanje baze vaših poslovnih sledilcev zainteresirane publike na ustreznih kanalih družbenih medijev.
- Povečanje števila naročnikov v vaših e-poštnih marketinških kampanjah in občasnih e-novicah.
- Izkoriščanje oglaševanja »od ust do ust«, ko bodo zainteresirane stranke z oglaševalskimi kampanjami delile svoje izkušnje z vašim podjetjem s prijatelji in družino.
4. Izobraževanje vaših poslovnih strank
To, da ste 100 % prepričani o tem, kateri izdelek ali storitev je primeren za zadovoljitev vaših potreb, je tisto, kar stranke motivira, da opravijo nakup.
Oglase lahko uporabite za izobraževanje vaših strank o uporabi razpoložljivih izdelkov ali storitev. Ali o tem, kako so lahko odvisne od tega, kar ponujate za reševanje povezanih osebnih ali poslovnih težav za potencialne stranke.
Promovirana informativna vsebina, povezana s potrebami in težavami ciljnih strank, bo pokazala vodilno vlogo v panogi za vaše podjetje in povečala zaupanje pri izbiri vašega podjetja pred konkurenti.
Video oglase, kot so oglasi v YouTubu ali televizijski oglasi, lahko uporabite tudi za izobraževanje strank o tem, kako uporabljati vaše izdelke, da bi zadovoljili njihove potrebe. Primeri so npr. “vadnice za izdelke” ali “videoposnetki z navodili”.
5. Povečanje obsega prodaje in ROI (return on assest ali donosnost naložbe)
Oglasi lahko opravijo tudi najtežjo nalogo, ki poveča prodajo za vaše podjetje in poveča donosnost naložbe s ciljanjem na trenutne in potencialne stranke, ki so korak stran od dokončanja želenih konverzij.
Oglaševalske kampanje brez povezave bodo povečale ozaveščenost o vaših poslovnih rešitvah. Rešitve za digitalno oglaševanje podjetja, kot so oglasi v iskalnikih, pa so optimizirane za pretvorbo v družbenih omrežjih in ciljajo na angažirano občinstvo.
Stroškovno učinkoviti spletni oglasi bodo spodbudili večjo prodajo z najnižjimi možnimi stroški. Dosegli boste najvišjo možno donosnost vaših oglaševalskih akcij za »navzkrižno prodajo«, ki so optimizirane za konverzijo in ponovno ciljajo.
Doseganje želene ravni donosnosti naložb bo ustvarilo možnosti za rast in širitev z odpiranjem novih podružnic, trgovin ali ciljanjem na nove trge in ozemlja ali privabljanjem novih partnerjev.
Oglasi bodo v tej fazi v pomoč tudi z uporabo mednarodnih oglaševalskih rešitev brez povezave, kot so časopisi, revije in TV in radijski kanali. Ali pa za ciljanje na nove trge ali z uporabo možnosti geografskega ciljanja, ki so na voljo v rešitvah za digitalno oglaševanje podjetja, da dosežete nove ciljne segmente s prilagojenimi oglasi.
6. Izboljšanje vaše splošne podobe
Uspešno poslovno blagovno znamko je mogoče doseči z učinkovitimi oglasi, izdelanimi za oglaševalske kampanje. Njihov cilj je ustvariti pozitivno dojemanje vaše blagovne znamke ali izboljšati negativno obstoječo percepcijo, da bi vašo blagovno znamko postavili kot prvo izbiro za sorodne izdelke ali storitve.
Te vrste oglasov bi se morale osredotočiti na vaše poslovne vrednote, kakovost izdelkov, in vašo strategijo poštenih cen. Pa tudi na profesionalne možnosti storitev za vaše poslovne stranke in da je vaša stalna prednostna naloga zadovoljstvo vaših strank.
Vizualni oglasi, kot so video oglasi, so primerna izbira za oglase z blagovno znamko, saj povečajo priklic oglasa za daljše obdobje in dosežejo takojšnjo prepoznavnost. Ciljno občinstvo je namreč takoj izpostavljeno vsemu, kar je povezano z vašo blagovno znamko.
7. Oglaševanje podpora drugim poslovnim operacijam
Kot smo že omenili, je oglaševanje podjetja del vaše poslovne marketinške strategije. Oglasi so učinkoviti, ko dosegajo želene cilje in podpirajo delovanje drugih oddelkov, vključno z:
- Doseganje želene ozaveščenosti, potrebne za dolgoročne marketinške kampanje.
- Vzpostavitev osnovnega znanja o svojih izdelkih ali storitvah, da pomagate prodajalcem pri njihovem poslanstvu.
- Izobraževanje strank o vašem podjetju za olajšanje dejavnosti storitev za stranke.
- Zaposlovanje potrebnih talentov in zaposlenih s sponzoriranimi oglasi za zaposlovanje.
- Ohranjanje pozitivne predstave o »profesionalni podobi« vašega podjetja.
Vloga marketinške ali oglaševalske agencije
Učinkoviti oglasi so rezultat sodelovanja tržnikov, piscev, oblikovalcev, video urednikov, fotografov in umetnikov. Oni ustvarijo profesionalno privlačno vsebino, ki se osredotoča na ciljanje potreb in interesov občinstva za doseganje želenih rezultatov.
Kako vedeti, katero agencijo izbrati?
Najem profesionalne marketinške agencije bo prvi korak za doseganje želenih rezultatov vaših poslovnih oglaševalskih kampanj. Agencijska ekipa bo namreč odgovorna za vse vidike, procese in postopke, povezane z vašo kampanjo, vključno z:
- Razvijanje oglaševalske strategije z opredelitvijo ciljne skupine, primernih vrst oglasov in platform, urnika oglaševalskih akcij in ustreznih meritev ocenjevanja uspešnosti.
- Iskanje in pridobivanje zunanjih sodeloavcev, potrebnih za ustvarjanje vsebine oglasov.
- Izdelava zahtevane vsebine za izbrane vrste oglasov.
- Postopki medijskega nakupa za izbrane oglaševalske platforme brez povezave ali na spletu.
- Zagotavljanje zagona in prikazovanja oglasov po dogovorjenem urniku.
- Spremljanje uspešnosti akcij in vrednotenje rezultatov v primerjavi z opredeljenimi cilji in primernimi metrikami ocenjevanja.
- Zagon prihodnjih kampanj ponovnega ciljanja za doseganje višje donosnosti naložbe od angažiranih potencialnih strank.
Vaša izbira je, če boste vložili v oglaševalske kampanje za vaše podjetje, a naše mnenje je, da naraščajoča konkurenca ne pušča možnosti za odložitev te odločitve. Kontaktirajte nas še danes!
VIR (1) Groove HQ