Spodaj je predstavljen kompleten in po korakih opisan postopek, ki se ga je priporočljivo držati preden se lotite pisanja novih SEO člankov s katerimi želite svoje spletne vsebine, uvrstiti na prvo stran Googla.
Pod postopkom spodaj so podrobneje opisana navodila za izvedbo posameznega koraka…
- najdite dolgorepo ključno besedo s katero vaša spletna stran še ne rangira na prvi strani Googla
- najdite sorodne ključne besede prvi ključni besedi
- preverite, da gre za informativno ključno besedo na podlagi katere Google trenutno na prvi strani prikazuje pretežno blog objave
- izberite zgodbo bloga, ki naj bo obravnavana iz drugega zornega kota kot vse trenutno, na prvi Googlovi strani, uvrščene blog objave
- napišite grobi, glavni, H1 naslov
- načrtujte poglavja (v obliki vprašanj)
- napišite uvod v blog z upoštevanjem AIDA formule
- v vsakem poglavju odgovorite na vprašanja v pogovornem jeziku
- vsakemu poglavju dodajte slike
- vsakemu poglavju dodajte želene notranje in zunanje povezave
- dodajte dodatne informacije (z linki na vaše tier 2 spletne strani)
- na dnu dodajte vire informacij
Kazalo
Iskanje dolgorepe ključne besede s katero vaša spletna stran še ne rangira na prvi strani Googla
Nobenega smisla nima pripravljati in kasneje še SEO optimizirati spletne vsebine za neko ključno besedo (ali sklop ključnih besed), s katerimi že dosegate eno izmed vidnih uvrstitev na Googlu. Bistvo doseganja organske rasti spletne strani je v pisanju SEO člankov za tiste ključne besede s katerimi se vaša internetna stran še ne nahaja na prvi strani Googla.
Zato je prvi korak priprave kakovostnih spletnih vsebin iskanje dolgorepe ključne besede s katero še ne zasedate prve strani Googla.
Kako najdete takšne ključne besede?
S pomočjo Google autosuggest ali z drugimi SEO orodji, ki vam prikazujejo ključne ebsede (ubersuggest, keyword surfer, itd,…).
Primer:

Iskanje sorodnih ključnih besed
Namesto, da bi za vsako najdeno ključno besedo, pisali svojo spletno vsebino, je hitrejši postopek do organske rasti vaše spletne strani ta, da za več sorodnih (podobnih) ključnih besed pripravite eno vsebino.
V prvem primeru pišete eno vsebino za eno targetirano ključno besedo.
V drugem primeru pišete eno vsebino za npr. 5 podobnih ključnih besed.
V drugem primeru je v primerjavi s prvim, vaša organska rast 5 krat hitrejša.
Kako poiščete sorodne ključne besede?
Po tem, ko ste vtipkali vašo ključno besedo v Google, se na dnu Googlu izpišejo sorodna iskanja. Sicer pa sorodne ključne besede izpišejo tudi različna SEO orodja.

Preverjanje ustreznega formata spletne vsebine glede na najdene ključne besede
Še tako z zlatimi črkami spisana spletna vsebina, ne bo dosegla dobre uvrstitve (ali sploh kakršnekoli uvrstitve) na Googlu, če format spletne vsebine ne bo ustrezen glede na vrsto spletnih vsebin, ki jih za posamezno ključno besedo, Google že prikazuje na prvi strani Googla.
To pomeni, da morate vsaki ključni besedi (ali njihovem sklopu) določiti ustrezen search intent (na njegovi podlagi pa določiti ustrezno vrsto spletne vsebine).
Primer:
- za ključno besedo “vodena meditacija” je najbolj primerna vrsta spletne vsebine video vsebina na kateri je predstavljena vodena meditacija:

Izbira zgodbe bloga
Targetiranja na izbrane ključne besede s pomočjo blog zapisa se lahko lotite na dva načina:
- v prvem primeru poiščete najvišje uvrščene spletne vsebine in poskušate od njih napisati boljšo (bolj poglobljeno vsebino). Ta postopek je primeren za že izkušene SEO pisce (ki točno veste kaj pomeni kakovostna vsebina in, ki ste sposobni v konkurenčnih objavah prepoznati vrzeli konkurenčnih vsebin).
- v drugem primeru (ki je lažji postopek), poskušate targetirati na ključno besedo z zgodbo, ki naslavlja drugi zorni kot (pogled) kot vse objavljene vsebine na prvi strani Googla.
V prvem primeru tekmujete z drugimi, že bolj ali manj kakovostno spisanimi vsebinami. V drugem primeru poskušate prvo stran Googla ujeti z vašim unikatnim pogledom.
Napišite grobi naslov bloga
Ko imate identificirano (bodisi unikatno bodisi konkurirajočo) zgodbo, določite grobi naslov vaše objave. Če je le mogoče se naj ta začne z vprašanjem. Ta naslov boste pri kasnejši optimizaciji poskušali ponoviti na čim bolj podoben način tudi pri SEO optimizaciji SEO naslova.
Primer naslova (h1) oblikovanega v obliki vprašanja:

Načrtujte poglavja
Poglavja postavite v ustrezno zaporedje. Najbolj osnovna in tista vprašanja, za katere ocenjujete, da je nanje potrebno najprej odgovoriti, postavite na vrh, vsa vprašanja pa opremite tako, da vključujejo targetirano ključno besedo oz. njene izpeljanke.
Primer:

Napišite uvod v blog zapis
Uvod v blog zapis pripravite po načelu AIDA. Najprej, v stavku ali dveh vzbudite pozornost, nato s sliko vzbudite interes, nato postavite 3 ali 4 dodatne argumente zakaj bi naj vaš bralec prebral vaš zapis, nato pa pozovite k akciji (npr. v obliki kazala).
Celotna razlaga tega postopka, vključno s prikazom primera in slike, kjer je točno prikazano kako upoštevati model AIDA, je objavljen v članku Kako narediti uvod v blog.
Izpolnite poglavja
Če ste naslove poglavij zastavili v obliki vprašanj (in, če stroko o kateri pišete dobro poznate), potem vam odgovorov na vprašanja v poglavjih ne bo težko spisati. Več kot ste zastavili vprašanj v obliki naslovov poglavij, bolj ste lahko pri posameznem odgovoru kratki. In obratno.
Na vprašanja se trudite odgovoriti v pogovornem jeziku, brez uporabe tujk in strokovnih izrazov, ampak v jeziku, ki ga razume povprečen bralec. Ni bistvo vašega zapisa, da pokažete kaj obvladate, ampak, da bralcu odgovorite na njegova vprašanja.
NAMIG: V odvisnosti od panoge v kateri nastopate, naj ne bodo vse vaše spletne vsebine objavljene v obliki nasvetov. Zato, da vsebinsko obogatite svoj blog, vključite zraven nasvetov še novice iz vaše panoge in druge uporabne informacije. Poglejte sliko spodaj:

Dodajte slike
Vsem poglavjem ali vsaj tistim najpomembnejšim (označenim z H2) dodajte slike. Google in bralci ljubijo slike. Slike tudi bistveno bolj pritegnejo kot besedila. Hkrati z dodajanjem slik dosegate to, da obiskovalci vaših spletnih vsebin zgubijo občutek, da je v vaši vsebini potrebno ogromno brati. Slike razbijejo monotonost črk. Slike naj sodijo v kontekst zgodbe (poglavja).
Primer:

Dodajte povezave
V vsako poglavje dodajte notranje povezave na vaše SERP cilje in prodajne spletne strani. Povezave postavite v bližino slik oz. drugih grafičnih izstopanj (npr. v del besedila v katerem naštevate z alinejami,…).
Notranje povezave označite z ustreznimi anchor teksti oz. ključnimi besedami na katere targetirate s povezanimi vsebinami. Zunanje povezave opremite z odpiranjem v novem oknu in no follow atributi.
Druga možnost pri dodajanju zunanjih povezav je, da v poglavjih samo navedete vire svojih navedb, dejanske povezave do teh virov pa predstavite v zadnjem, spodnjem poglavju, z naslovom viri. Podobno ima urejeno tudi Wikipedia.
Dodajte poglavje dodatne informacije
Poglavje z dodatnimi informacijami služi zato, da v njem naredite povezave na vaše t.i. tier 2 spletne strani (spletne strani, ki jim gradite povratne povezave in hkrati vsebujejo povezave na vaše glavne, money site strani).
Dodajte vire
Dodajte nekaj relevantnih povezav do zunanjih virov in raziskav. Seveda do spletnih strani, ki vašim spletnim vsebinam ne predstavljajo konkurence.
Dodatne informacije:
- Vse kar je treba vedeti za kakovosten SEO članek
- brezplačni SEO tečaj Optimizacija spletnih strani
- SEO optimizacija iz prakse
- Kako pisati blog, da se boste zabavali in služili hkrati
Uporaben video o tem kako pisati članke za SEO:
Viri:
1 – The 10 Must-Follow SEO Content Writing Rules