Kaj pri optimizaciji vaših spletnih strani, zmore in česa ne zmore SEO agencija

SEO agencije, tudi v Sloveniji, rastejo kot “gobe po dežju”.

Spletno optimizacijo imamo v ponudbi tako največje digitalne in marketinške agencije, kot tudi manjši SEO strokovnjaki/freelancerji.

Od izbrane SEO agencije je odvisno kako učinkovita bo vaša internetna stran med organskimi, neplačanimi prikazi na Googlu. V večini primerov je, iz tega vidika, dobro že pred izborom SEO agencije, razumeti kaj SEO agencija zmore opravljati za vašo spletno stran in tudi, česa ne zmore.

V tem zapisu so, spodaj, najprej predstavljene aktivnosti, ki jih kakovostna SEO agencija zmore opravljati za vašo spletno stran, v nadaljevanju pa še aktivnosti, ki jih je prav tako smiselno izvajati za optimizacijo vaših spletnih strani, a ni nujno, da jih SEO agencija, lahko izvaja, sama, tako kakovostno, kot bi jih sicer v sodelovanju z vami…

seo agencija plusi minusi

Kaj zmore SEO agencija izvajati za vašo spletno stran

SEO agencija, vsaj tista, ki izvaja optimizacijo spletnih strani že vrsto let, lahko internetnim stranem, prinaša nešteto koristi. Med glavne aktivnosti, ki jih lahko (in mora) ponuditi kakovostna SEO agencija, sodijo:

  • priprava ustrezne SEO strategije za dolgoročni, organski nastop in rast vaših internetnih strani na Googlu. Sem spada tudi priprava SEO strategije na način, da naročniki NATANČNO razumete kaj se namerava na področju spletne optimizacije z vašo internetno stranjo, “dogajati” in izvajati, kdaj se pričakujejo rezultati in kakšni so predvideni rezultati izvajanja SEO kampanj. Primeri temeljito predstavljenih SEO strategij so objavljeni na povezavi SEO strategije.

Primer ustrezne SEO strategije za spletno stran www.ebonitete.si

Na spodnji sliki je prikazan delček SEO strategije za speltno stran www.ebonitete.si. Le del strategije za SEO je objavljen zaradi varovanja poslovnih skrivnosti naročnika (ključne besede v SEO strategiji spodaj, so zamegljene):

seo strategija www.ebonitete.si
Na sliki je prikazano, da je SEO strategija spletne strani www.ebonitete.si, razdeljena na 3 segmente. Prvi segment predstavlja analizo ključnih besed (o njej je podrobno napisano v drugi točki tega poglavja, spodaj) ter pregled upoštevanja aktualnih onsite SEO smernic, v drugem segmentu so prikazane uvrstitve spletne strani www.ebonitete.si na Googlu, v tretjem segmentu je evidentirano izvajanje offsite SEO optimizacijskih aktivnosti.
  • priprava analize ključnih besed v vaši panogi, kljub temu, da SEO agencija, načeloma na trgu, sama ne nastopa v vaši panogi. Kakovostna SEO agencija bi morala na podlagi pogovora z vami, znati opredeliti in definirati trge, na katerih nameravate preko Googla, nastopati, predlagati prve prioritetne ključne besede za optimizacijo ter prve aktivnosti. Analiza ključnih besed kakovostnih SEO agencij zajema tako analizo generičnih in dolgorepih ključnih besed, brand in competition analizo ključnih besed, analizo tematik in vprašanj, ki jih bazen kupcev naročnika postavlja na internetu ter analizo ključnih besed glede na iskalne namene uporabnikov Googla.

Primer kakovostne analize ključnih besed za spletno stran www.prvafina.si

Na spodnji sliki je prikazan izsek analize ključnih besed za spletno stran www.prvafina.si:

analiza ključnih besed prvafina.si
Na zgornji sliki so zaradi varovanja poslovnih podatkov sicer ključne besede zamegljene, a vseeno lahko iz slike razberete kako se načrtuje analiza ključnih besed. Ta je v posameznih zavihkih, za spletno stran www.prvafina.si, narejena na podlagi analize konkurence, analize lastne blagovne znamke (Prva finančna agencija d.o.o.), generične analize in long tail analize ključnih besed.
  • kakovostna SEO agencija zmore predlagati prve SEO prioritetne cilje (na podlagi iskalnega volumna, profitabilnosti posameznih ključnih besed ter na podlagi težavnosti izvajanja SEO optimizacije v vaši panogi)

  • kakovostna SEO agencija zmore samostojno izvesti tudi tehnično optimizacijo spletnih strani

Kaj SEO agencije, ni nujno, da zmorejo opravljati za vašo spletno stran

Čeprav nedvomno vsaka SEO agencija in večina SEO strokovnjakov svojim potencialnim naročnikom zatrjuje, da zmorejo narediti vse kar optimizacija njihovih spletnih strani zahteva od njih, v realnem življenju seveda nikoli ni tako.

Točke, ki opisujejo aktivnosti, ki jih (ne nujno vsaka) SEO agencija pogosto ni zmožna izvesti, so opisane spodaj:

  • izvajanje onsite SEO optimizacije s pisanjem novih spletnih vsebin na vaših internetnih straneh. Še posebej v tujih jezikih ali v panogah, ki zahtevajo temeljito strokovnost (medicina in zdravje, elektronika, finančni produkti,…..). V teh primerih je najbolj ustrezno najti sorazmerje med stroko v vaši panogi in SEO marketingom, kjer oba sodelujoča, po vnaprej dorečenem postopku, prispevata svoje k nastajanju kakovostnih vsebin. Vaše podjetje prispeva znanja in vaše stroke/panoge, SEO agencija prispeva znanja kako se izvaja SEO.

  • nekatere SEO agencije imajo težave pri sprejemanju več različnih podjetij iz iste panoge, da se za več njih, borijo za prva mesta na Googlu.
    V teh primerih je pogosto največja težava v komunikaciji SEO izvajalca z naročnikom, saj prinaša izvajanje SEO optimizacije za 2 različni podjetji, ki delujeta v isti panogi, tudi koristi. In ne samo nevarnosti in slabosti, ki jih ponavadi najprej zaznajo naročniki.
    Ena izmed koristi izvajanja SEO optimizacije za več različnih podjetij v isti panogi, so preizkušene SEO prakse, ki v določeni panogi že delujejo. V kolikor je podjetje edino v posamezni panogi, za katero SEO agencija izvaja optimizacijo njihovih splltnih strani, je to lahko (ne pa nujno) podvrženo eksperimentiranju kaj pri spletni optimizaciji v panogi deluje in kaj ne.

  • SEO agencija ne zmore brez naročnika optimalno definirati SEO ciljev. Brez poznavanja narave posla naročnika, razumevanja težav in problemov, ki jih rešujejo storitve in produkti naročnikov, lahko SEO agencija samostojno le “ugiba” ali so zastavljeni SEO cilji, tudi najbolj optimalni (iz vidika težavnosti, profitabilnosti in vložka v SEO).

  • večina SEO agencij ne zmore oz. celo NOČE predajati celovitega pogleda na optimizacijo spletnih strani, saj se bojijo, da bi s predajanjem teh znanj, sebi odžirali posel. Takšne SEO agencije, namesto celovitih informacij, predajajo le SEO znanja, za katera so povprašana, pa še ta na hiter ali celo plačljiv način. SEO svetovanje v obliki celovitega pristopa k optimizaciji spletnih strani pa smatrajo za notranji “know – how”.

Preberite še:

Video o tem kako izbrati marketinško oz. SEO agencijo:

Dodatne informacije:

Viri:

1 – 5 Tips for Choosing Your Next SEO Firm

Comments are closed.