Ali veste, kaj želijo vaše stranke? Ali menite, da vaše stranke zaupajo vašim izdelkom in storitvam? Kdaj ste nazadnje videli stranko, ki je delila mnenje o vašem izdelku ali storitvi? Je šlo za kritiko ali pohvalo?
Odgovori na vsa zgornja vprašanja se skrivajo v marketingu.
Kako tržite svoje podjetje, je odvisno, ali bo podjetje na koncu uspešno ali ne. Marketing ali trženje je orodje, ki se uporablja za ustvarjanje in vzdrževanje povpraševanja, ustreznosti, ugleda, konkurence in še več. Brez tega vaše podjetje zaradi pomanjkanja prodaje najbrž ne bo obstalo.
Zakaj je torej trženje pomembno? Preverite teh 9 razlogov, zakaj ga resnično potrebujete.
Kazalo
1. Marketing je učinkovit način za pridobivanje strank
Za vaše podjetje je pomembno, da pritegne svoje stranke. Trženje je orodje za nadaljevanje pogovora.
Pritegniti stranke se razlikuje od spodbujanja vaših ponudb. Vključevanje pomeni zagotavljanje ustreznih informacij vašim strankam o vaših izdelkih in vašem podjetju. Gre za ustvarjanje sveže vsebine.
Povejte svojim strankam, česa ne vedo. Naj bo zanimivo in vredno svojega časa. Družbeni mediji so ena najboljših platform, kjer lahko pritegnete svoje stranke. Nekatere organizacije uporabljajo kratke videoposnetke in druge trike, polne humorja, da pritegnejo svojo bazo strank. S tem, ko pritegnete vaše stranke, jim trženje daje občutek pripadnosti.
2. Marketing pomaga graditi in ohranjati ugled podjetja
Rast in življenjska doba vašega podjetja sta pozitivno povezani z ugledom vašega podjetja. Zato je pošteno reči, da vaš ugled določa kapital vaše blagovne znamke.
Večina marketinških aktivnosti je usmerjena v krepitev lastniškega kapitala podjetja. Ugled vašega podjetja se gradi, ko učinkovito izpolnjuje pričakovanja svojih strank. Takšno podjetje velja za odgovornega člana skupnosti. Stranke postanejo ponosne, da so povezane z vašimi izdelki.
Tržniki uporabljajo učinkovite strategije komuniciranja, blagovne znamke, PR in družbeno odgovornost podjetij, da zagotovijo ohranjanje ugleda podjetja.
3. Marketing pomaga graditi odnos med podjetjem in njegovimi strankami
Podjetja morajo s svojimi strankami zgraditi odnos zaupanja in razumevanja. Kako marketing vzpostavlja ta odnos?
Segmenti trženjskih raziskav bi morali temeljiti na demografiji, psihografiji in vedenju potrošnikov. Segmentacija pomaga podjetju zadovoljiti potrebe svojih strank in tako pridobiti njihovo zaupanje. Ekipa za izdelke zagotavlja, da podjetje ob pravem času izpolni obljubljeno. To spremeni stranke zveste blagovni znamki.
Zveste stranke vam bodo toliko zaupale, da bodo pri vas kupile več izdelkov. Zaupanje in razumevanje med podjetjem in njegovimi strankami naredita vaše komercialne dejavnosti bolj učinkovite.
4. Marketing je komunikacijski kanal, ki se uporablja za obveščanje strank
Trženje obvešča vaše stranke o izdelkih ali storitvah, ki jim jih ponujate.
S trženjem stranke spoznajo vrednost izdelkov, njihovo uporabo in dodatne informacije, ki bi jim lahko koristile. Ustvarja prepoznavnost blagovne znamke in poskrbi, da podjetje izstopa. Na trgu je močna konkurenca in nenehno morate opozarjati na vas, da prepričate stranke. Svoje stranke obvestite o popustih in drugih konkurenčnih trikih, ki jih nameravate uporabiti.
S komunikacijo trženje pomaga vašemu podjetju postati vodilnemu na trgu.
5. Marketing pomaga povečati prodajo
Trženje uporablja različne načine za promocijo vaših izdelkov ali storitev. Ko je izdelek enkrat oglaševan, je že viden in to poveča vaše možnosti za prodajo.
Stranke bodo morda želele preizkusiti vaše izdelke ali storitve in to bo sprožilo odločitev o nakupu. Ko so stranke zadovoljne z vašimi izdelki ali storitvami, postanejo ambasadorji vaše blagovne znamke brez vaše vednosti. Razširili bodo besedo in vaša prodaja se bo začela povečevati. Poskrbite, da boste ponudili visokokakovostne izdelke in storitve, ki bodo dopolnjevali vaša tržna prizadevanja.
6. Marketinška pomoč zagotavlja vpogled v vaše podjetje
Vsak tržnik razume potrebo po ciljanju na pravo občinstvo. Vendar pa morate imeti pravo vsebino, ki jo želite deliti s takšno publiko. Vaše marketinške strategije vam lahko pomagajo ugotoviti, katera poslovna sporočila bodo prepričala ciljno občinstvo.
Na tej točki morate preizkusiti različna sporočila in videti, kaj deluje. Ko preizkusite različne nabore sporočil na ciljni publiki, boste našli izvedljivo izhodišče za svoja tržna prizadevanja. Marketing v tem primeru deluje kot meritev in zagotavlja vpogled, ki je potreben, da se izognete ugibanjem.
7. Marketing pomaga vašemu podjetju vzdrževati kakovost
Večina podjetij domneva, da bodo vedno ostala najljubša blagovna znamka stranke, ker se stranka do zdaj ni nikoli pritožila. To je napačna miselnost. Najti morate načine, kako ostati na vrhu strankine misli.
Vsak odnos je treba vzdrževati. Trženje pomaga vašemu podjetju ohraniti dober odnos s strankami, tako da ostanete relevantni.
Ne osredotočajte se na pridobivanje novih strank, preden se lotite potrebe po obdržanju sedanjih.
8. Marketing ustvarja priložnosti za prihodke
V fazi zagona so vaše možnosti redke, saj večnima nimate dovolj finančnega kapitala. To omejuje vaše možnosti. Ko pa vaše tržne strategije ustvarijo več strank in priložnosti za prihodek, se vam začnejo odpirati nove priložnosti
Priložnosti vam bodo dale pogum, ki ga potrebujete za prodor na nove trge. Lahko boste začeli opuščati stranke, ki so prezahtevne in stresno vplivajo tako na vas kot vaš posel. Brez trženja boste prisiljeni nadaljevati delo s strankami, ki ste jih prerasli in vam plačujejo manj, kot si zaslužite.
9. Marketinga pomaga vodstveni ekipi sprejemati premišljene odločitve
Vsako podjetje se sooča s težavami, kaj, kdaj, za koga in koliko proizvesti. Kompleksen in dolgočasen proces narekuje preživetje vašega podjetja. Posledično se podjetja pri sprejemanju teh odločitev močno zanašajo na tržne mehanizme.
Zakaj bi se morali zanašati na tržne mehanizme? Ti mehanizmi služijo kot zanesljiva povezava med vašim podjetjem in družbo. Gojijo um ljudi, izobražujejo javnost in jih prepričujejo v nakup.
Kakšen je torej glavni pomen marketinga pri premagovanju poslovnih tekmecev?
Glede na to, da vaš konkurent aktivno trži svoje izdelke, vam to lahko pove, zakaj je trženje pomembno. Edini način za pridobitev konkurenčne prednosti pred konkurenco je agresivno trženje.
Vendar pa vam ni treba biti zanič ali negativni, medtem ko tržite proti svojemu konkurentu. Preprosto izvedite raziskavo o tem, kaj vaš ciljni trg pričakuje, nato pa poiščite načine za zagotavljanje boljših izdelkov ali storitev.
Če ponujate izdelek ali storitev, ki je nov na trgu, morate biti bolj agresivni in strateški.