Obiskanost spletnih strani je mogoče izboljševati na nešteto različnih načinov. Pogosto je ravno to, da je možnosti za povečevanje obiskanosti spletnih strani več, razlog, da mnogim upravljalcem spletnih strani obiska na spletnih straneh ne uspe povečati. Ker preprosto preizkušajo preveč metod hkrati, na nobeni izmed njih pa ne vztrajajo dovolj dolgo časa.
Spodaj sta predstavljena 2 najpogosteje uporabljana pristopa za povečevanje obiskanosti spletnih strani. Ki delujeta. Edini pogoj za njuno delovanje, je, kot boste videli v nadaljevanju, to, da ju uporabljate konstantno (redno), na dolgi rok.
2 najbolj pogosto uporabljani metodi za izboljševanje obiskanosti vaših spletnih strani, sta:
- objavljanje novih, zanimivih spletnih vsebin, ki jih SEO optimizirate za tiste ključne besede, s katerimi se v iskalniku Google, vaša spletna stran še ne uvršča med vrhnje prikaze
- trud za izboljševanje uvrstitev obstoječih spletnih vsebin na Googlu. Če se, na primer, ena vsebina trenutno v iskalniku Google nahaja na 13. mestu, jo s pomočjo SEO optimizacije, poskušamo uvrstiti na višje mesto. Saj si je več obiskovalcev na spletno vsebino mogoče obetati, če je vaša spletna vsebina, na Googlu uvrščena višje.
Kazalo
Večja obiskanost spletnih strani z objavljanjem novih spletnih vsebin
Izboljševanje obiskanosti spletnih strani z objavljanjem novih spletnih vsebin deluje po razmeroma enostavnem principu.
Vaš cilj je, da se z vsako novo najdeno ključno besedo, na katero želite targetirati z vašo spletno vsebino, trudite pripraviti ustrezno spletno vsebino na način, da bo ta vsebina uvrščena čim višje na Googlu.
Način priprave ustrezne spletne vsebine za posamezne targetirane ključne besede s katero želite osvojiti najvišje uvrstitve na Googlu sestoji iz:
- iskanja ustrezne (dolgorepe) ključne besede,
- ocenjevanja ustreznega formata za posamezno spletno vsebino,
- priprave vsebine in
- končne SEO optimizacije spletne vsebine.
Kako najdete dolgorepe ključne besede
Najhitreje boste dolgorepe ključne besede našli tako, da uporabite kar iskalnik Google. Del targetirane ključne besede vtipkate v iskalnik in Google sam dokonča (t.j. Google Autosuggest) s predlogi besednih fraz, ki jih drugi uporabljajo pri svojem brskanju po spletu in pri svoji uporabi Googla.
Poglejte primer:
Kako izberete ustrezno vrsto spletne vsebine, ki jo želite uvrstiti visoko v iskalniku
Najlažje in najhitreje, ustrezno vrsto spletne vsebine, ki jo želite uvrstiti visoko v iskalniku Google, določite tako, da pogledate kakšne vrste spletnih vsebin se za targetirano ključno besedo, trenutno nahajajo na prvi strani Googla.
Poglejte primer:
Če v Google vtipkate npr. besedno zvezo “kaj je seo”, boste na iskalniku, zagledali spodnjo sliko (datum posnetka 14.12.2021):
Kako se lotite priprave vsebine vašega SEO članka
Če boste želeli z vašo spletno vsebino prehiteti vaše konkurente, bo morala biti vsebina, ne samo bolj kakovostna, ampak tudi bolje SEO optimizirana. Zato tekstovnim vsebinam, ki jih objavljate na vaših spletnih straneh, pravimo SEO članki.
Priprave vašega SEO članka se lotite tako, da si najprej začrtate poglavja, ki jih boste spisali v vsebini. Navdih in ustreznost primernih poglavij poiščite v vsebinah in poglavij, ki jih na svojih spletnih straneh, obravnavajo vaši konkurenti.
Poglejte primer:
Na spodnji sliki so predstavljena poglavja, ki jih obravnava spletna vsebina (ki targetira na ključno besedo “SEO članki”):
Kako poskrbite za končno SEO optimizacijo vaših spletnih vsebin
Končna SEO optimizacija spletnih vsebin se izvaja PO TEM, ko ste pripravili ustrezno spletno vsebino za targetirano ključno besedno zvezo.
Končna SEO optimizacija spletne vsebine zahteva, da ustrezno uredite:
- SEO naslov,
- meta opis,
- H oznake,
- gostoto ponavljanj ključne besede,
- optimizirate slike in video vsebine ter
- dodate ustrezne notranje in zunanje povezave v spletni vsebini.
- ostale podrobnosti o tem kako optimizirati spletno stran, najdete na povezavi
SEO optimizacija naslova [primer www.ebonitete.si]
Spodnja slika prikazuje, da se na prvi strani Googla, na prvem mestu iskalnika, za targetirano ključno besedo “bonitete” nahaja spletna stran ebonitete.si (datum posnetka 14.12.2021).
Na sliki lahko vidite, da SEO naslov vključuje ključno besedo bonitete in sicer TAKOJ iz leve proti desni:
SEO optimizacija meta opisa [primer www.prvafina.si]
Na spodnji sliki je prikazano kako je SEO optimiziran meta opis na internetni strani www.prvafina.si, ki targetira na Googlu za ključno besedno zvezo “odkup terjatev”:
SEO optimizacija H oznak [www.panheat.si]
Na spodnji sliki je prikazana SEO optimizacija H oznak na spletni strani www.panheat.si, ki ponuja ir ogrevalno tehniko in ir panele:
Kako redno objavljanje novih spletnih vsebin (pri katerih skrbite tudi za ustrezno SEO optimizacijo teh vsebin) vpliva na organsko rast oz. večjo obiskanost spletnih strani, prikazuje spodnja slika.
Na njej je prikazana obiskanost spletne strani, na kateri so se redno dodajale nove spletne vsebine, 1 leto:
Večja obiskanost spletnih strani z izboljševanjem obstoječih uvrstitev spletnih vsebin na Googlu
Druga metoda za večjo obiskanost spletnih strani na Googlu je izboljševanje uvrstitev obstoječih spletnih vsebin na Googlu.
Pri tej metodi morate predhodno vedeti:
- s katero spletno vsebino se trenutno uvrščate na Googlu
- na katerem mestu se z obstoječo spletno vsebino trenutno uvrščate na Googlu
- kakšne so rezerve pri SEO optimizaciji obstoječe spletne vsebine na Googlu
Če želite izboljšati obiskanost spletnih strani za več vaših spletnih vsebin hkrati je priporočljivo, da si izdelate natančno evidenco, s katero boste imeli pregled nad trenutnimi uvrstitvami na Googlu (za vsako ključno besedo posebej).
Poglejte spodnjo sliko:
Na spodnji sliki je za vsako ključno besedo posebej (besede so zamegljene, 1), evidentiran url naslov (zamegljen, 2) in trenutna uvrstitev na Googlu (3). To daje podlago za sprotno izboljševanje in uvrščanje posameznih url naslovov spletne strani na višja mesta na Googlu, posledično pa to prinaša večjo obiskanost spletne strani:
Dodatne informacije:
- dodatni uporabni nasveti, ki jih pokriva spletna optimizacija, se nahajajo na povezavi