9 razlogov, zakaj resnično potrebujete odličen marketing podjetja (sploh v času koronavirusa)

Ste prepričani, da veste, kaj želijo vaše stranke? Ali menite, da vaše stranke zaupajo vašim izdelkom? Kdaj ste nazadnje videli stranko, ki je podala oceno o vašem izdelku ali storitvi? Je šlo za pritožbo ali pohvalo?

Odgovori na vsa zgornja vprašanja se skrivajo v kakovosti marketinga.

Od tega, kako tržite svoje podjetje, je namreč odvisno, ali bo podjetje uspešno ali ne. Trženje je orodje, ki se uporablja za ustvarjanje in vzdrževanje povpraševanja, kredibilnosti, ugleda, konkurence in še več. Brez tega vaše podjetje zaradi slabe prodaje verjetno ne bo rastlo.

Zakaj je torej marketing podjetja tako pomemben? In zakaj je še posebej pomemben v zadnjih dveh letih, od časa, ko se je pojavil Covid-19? Neverjetna statistika namreč pravi, da je več kot 41% podjetij v zadnjih dveh letih povišalo svoj proračun, sploh za digitalni marketing!

marketing covid
VIR (1)

Preverite spodnjih 9 razlogov, zakaj ga resnično potrebujete.

1. Marketing podjetja je učinkovit način za vključevanje strank

Za vaše podjetje je pomembno, da pritegne potencialne stranke. Trženje je orodje za nadaljevanje pogovora.

Vključevanje strank se razlikuje od zgolj obveščanja o vaših najnovejših ponudbah. Vključevanje pomeni zagotavljanje ustreznih informacij vašim strankam o vaših izdelkih in vašem podjetju. Gre za ustvarjanje sveže vsebine.

Povejte svojim strankam, česa ne vedo. Naj bo zanimivo in vredno njihovega časa.

Družbeni mediji so ena najboljših platform, kjer lahko pritegnete svoje stranke. Nekatere organizacije uporabljajo kratke videoposnetke in druge objave, ki so npr. začinjene s humorjem, da pritegnejo svojo bazo strank.

S tem, ko pritegnete vaše stranke, jim marketing daje občutek pripadnosti.

2. Marketing pomaga graditi in ohranjati ugled podjetja

Rast in življenjska doba vašega podjetja sta nedvomno povezani z ugledom vašega podjetja. Zato lahko trdimo, da vaš ugled določa kapital vaše blagovne znamke.

Večina marketinških aktivnosti je usmerjena v krepitev lastniškega kapitala podjetja.

Ugled vašega podjetja se gradi, ko učinkovito izpolnjuje pričakovanja svojih strank. Takšno podjetje velja za odgovornega člana skupnosti. Stranke postanejo ponosne, da so povezane z vašimi izdelki.

Tržniki uporabljajo učinkovite strategije komuniciranja, blagovne znamke, PR in družbene odgovornosti podjetij, da zagotovijo ohranjanje ugleda podjetja.

Primer podjetja Panheat

Vse marketinške aktivnosti najprej zahtevajo oblikovanje celostne grafične podobe. Brez odlične in konsistentne celostne podobe je težko komunicirati sporočila. Primer podjetja Panheat je poseben, ker se pod osnovno blagovno znamko nahaja kar 6 podrejenih znamk. Zato je bilo treba oblikovati logotipe, ki se med seboj razlikujejo, a so vseeno povezani. Na ta način se torej uporabljajo in aplicirajo elementi v enaki obliki.

panheat-specialisti

3. Marketing pomaga graditi odnos med podjetjem in njegovimi strankami

Podjetja morajo s svojimi strankami zgraditi odnos zaupanja in razumevanja. Kako marketing vzpostavlja ta odnos?

Segmenti trženjskih raziskav bi morali temeljiti na demografiji, psihografiji in vedenju potrošnikov.

Segmentacija pomaga podjetju zadovoljiti potrebe svojih strank in tako pridobiti njihovo zaupanje. Ekipa za izdelke zagotavlja, da podjetje ob pravem času izpolni obljubljeno. Na ta način stranke postanejo zveste blagovni znamki.

Zveste stranke bodo na koncu zaupale v taki meri, da bodo pri vas kupile več izdelkov.

4. Marketing je orodje, ki se uporablja za obveščanje strank

Preko marketinga obveščata vaše stranke o izdelkih ali storitvah, ki jih ponujate.

S trženjem stranke spoznajo vrednost izdelkov, njihovo uporabo in dodatne informacije, ki bi jim lahko koristile. Ustvarja prepoznavnost blagovne znamke in na podlagi ustreznih aktivnosti podjetje bolj izstopa.

Ker je na trgu močna konkurenca, morate biti nenehno prisotni, da prepričate stranke. Svoje stranke obvestite o popustih in drugih konkurenčnih trikih, ki jih nameravate uporabiti.

S komunikacijo marketing pomaga vašemu podjetju postati vodilni na trgu.

5. Marketing pomaga povečati prodajo

Marketing uporablja različne načine in tehnike za promocijo vaših izdelkov ali storitev. Ko je izdelek enkrat oglaševan, je že opažen in to poveča vaše možnosti za prodajo.

Stranke bodo morda želele preizkusiti vaše izdelke ali storitve in to bo posledično sprožilo odločitev o nakupu.

Ko so stranke zadovoljne z vašimi izdelki ali storitvami, postanejo praktično ambasadorji vaše blagovne znamke brez vaše vednosti. S pozitivnimi ocenami in mnenji bodo širili dober glas in vaša prodaja se bo začela povečevati.

Poskrbite, da boste ponudili visokokakovostne izdelke in storitve, ki bodo dopolnjevali vaša tržna prizadevanja.

6. Marketing pomaga pri zagotavljanju vpogleda v vaše podjetje

Vsak tržnik razume potrebo po ciljanju na pravo občinstvo. Vendar pa morate imeti pravo vsebino, ki jo želite deliti s takšno publiko. Vaše marketinške strategije vam lahko pomagajo ugotoviti, katera poslovna sporočila bodo prepričala ciljno občinstvo.

marketinške-aktivnosti

Na tej točki morate preizkusiti različna sporočila in videti, kaj deluje.

Ko preizkusite različne sklope sporočil na ciljni publiki, boste našli izvedljivo izhodišče za svoja tržna prizadevanja.

Marking podjetja v tem primeru deluje kot meritev in zagotavlja vpogled, ki je potreben, da se izognete ugibanjem in s tem trošenju denarja.

7. Marketing pomaga vašemu podjetju ohraniti kredibilnost

Večina podjetij domneva, da bodo vedno ostala najljubša blagovna znamka stranke, saj se stranka do zdaj ni nikoli pritožila. To je napačna miselnost. Najti morate načine, kako poskrbeti, da bo stranka v mislih imela vedno najprej vas.

Vsak odnos je namreč treba vzdrževati. Trženje pomaga vašemu podjetju ohraniti dober odnos s strankami, tako da ostanete kredibilni.

Ne osredotočajte se na pridobivanje novih strank, preden se lotite potrebe po ohranitivi sedanjih.

8. Marketing podjetja ustvarja možnosti za prihodke

V fazi zagona so vaše možnosti omejene, saj večinoma nimate zadostnega finančnega kapitala.

A ko vaše tržne strategije ustvarjajo več strank in priložnosti za prihodek, se bodo možnosti povečevale in vam dale pogum, ki ga potrebujete za npr. širite dejavnosti ali prodor na nove trge. Lahko si boste tudi privoščili, da s strankami, ki ne prinašajo dovolj denarja ali so prezahtevne, prenehate delati.

Brez trženja boste prisiljeni nadaljevati delo s strankami, ki ste jih prerasli in vam plačujejo manj, kot zaslužite.

9. Marketing pomaga vodstvu sprejemati premišljene odločitve

Vsako podjetje se sooča s težavami, kaj, kdaj, za koga in koliko proizvesti. Kompleksen in dolgočasen proces določa preživetje vašega podjetja. Posledično se podjetja pri sprejemanju teh odločitev močno zanašajo na tržne mehanizme.

Zakaj bi se morali zanašati na tržne mehanizme? Ti mehanizmi služijo kot zanesljiva povezava med vašim podjetjem in družbo. Vplivajo na miselnost ljudi, izobražujejo javnost in jih prepričujejo v nakup.

marketing-podjetja

Zakaj je torej marketing podjetja pomemben pri premagovanju konkurence?

Če vaš konkurent aktivno trži svoje izdelke, ali vam to ne pove, zakaj je trženje pomembno? Edini način za pridobitev konkurenčne prednosti pred tekmeci je torej marketing.

Vendar pa vam ni treba biti slabi ali negativni, medtem ko tržite z namenom prehiteti konkurenco. Preprosto izvedite raziskavo o tem, kaj vaš ciljni trg pričakuje, nato pa poiščite načine za zagotavljanje boljših izdelkov ali storitev.

V kolikor vas zanimajo res kakovostne marketinške storitve, nas vsekakor kontaktirajte.

VIR (1) Smart Insights

Comments are closed.