Najem agencije za digitalni ali klasični marketing je lahko naporna naloga, ki se je običajno nihče ne želi lotiti; raziskave in sprejemanje odločitev, ki se nanašajo na iskanje popolne agencije za vaše podjetje, so zastrašujoče, a ključnega pomena v času, ko oglaševanje vašega podjetja postaja pravilo.
Če menite, da je čas, da najamete marketinško agencijo in predate trženje za vaše podjetje zunanjim virom, se morate zavedati, da bodo zunanji sodelavci zadolženi za krepitev in promocijo vaše blagovne znamke. Zato je pomembno, da sprejemate dobre odločitve.
Naučite se, kako prepoznati ugledno marketinško podjetje s pomočjo nasvetov, ki jih podajajmo v tem prispevku.
Kazalo
Nasvet 1: Oglejte si njihov lasten marketing
Kot agencija za marketing bi morali biti strokovnjaki in nimajo opravičila, če nimajo lastnega odličnega trženja.
Prva stvar, ki je preverimo, je njihova blagovna znamka. Ali ima agencija dosledno, ugledno in močno lastno blagovno znamko? Čeprav videz ni vse, bi verjetno radi sodelovati z agencijo, ki zna odlično vizualno komunicirati.
Kakšno vsebino imajo na svoji strani? Ali pišejo koristne in informativne bloge za branje? Večina agencij za digitalni in klasični marketing bo skrbela za vsebino, kot so e-knjige, brošure, video posnetke, blog zapise in infografike (če jih naštejemo le nekaj). Oglejte si torej vsebino agencije in razmislite, ali bi bili veseli, da bi podobno vsebino izdelovale tudi za vaše podjetje. Medtem ko bo vsebina narejena z mislijo na vašo blagovno znamko, bo vsaka agencija imela poseben slog pisanja ali vizualnega sloga, ki ga najraje uporablja.
Nasvet 2: Preglejte študije primerov in ocene njihovih trenutnih strank
Ne verjemite jim le na besedo; poglejte, kaj so povedale njihove stranke. Dobro pričevanje bo poudarilo problem, s katerim je agencija rešila težave in posledice (običajno pozitivni). Uspešna agencija ne bi smela imeti težav z navajanjem dobrih študij primerov; lahko se celo obrnete na njihovo ekipo in zaprosite za portfelj, če vaši ekipi želite pokazati nekaj oprijemljivega.
Agencija, ki nima nedavnih študij primerov, ne pomeni nič dobrega in bo treba dobro premisliti, preden jo boste sploh vzeli v obzir za najem.
Nasvet 3: Ne odločite se za prvo agencijo, ki pride na pot
Morda bo delo opravljeno hitreje, vendar imajo številne agencije lastno kulturo in specializirane marketinške tehnike. Če npr. želite optimizirati vaše bloge in splošno strategijo trženja vsebine, najbrž ne želite sodelovati z agencijo, ki je delala samo na spletnem oblikovanju in ima malo izkušenj s SEO področjem.
Upoštevati boste morali tudi velikost agencije, s katero želite sodelovati. Prvi rezultat, ki ga vidite v spletnem iskalniku, je lahko največja marketinška agencija na vašem območju s številnimi pozitivnimi študijami primerov. Če pa ste majhno podjetje, ki šele začenja, se lahko zgodi, da boste takoj uvrščeni na dno njihovega prednostnega seznama v primerjavi z njihovimi uglednejšimi strankami. Tudi vaše podjetje si zasluži kakovostno pozornost!
Najbolje je, da izberete nekaj agencij in pretehtate prednosti ter slabosti, preden se odločite za eno od njih.
Nasvet 4: Določite svoje cilje in kaj želite doseči s sodelovanjem
To se nanaša na nasvet 2: preglejte študije primerov agencije, cilje njihovih trenutnih strank in kaj je agencija storila, da bi to dosegla. Ali je agencija sodelovala s strankami, ki imajo podobne cilje kot vaše podjetje? In če je tako, kako jim je to uspelo?
Če recimo niste prepričani, ali je mogoče doseči vaše cilje, načrtujte sestanek z njihovo ekipo. Dogovorite se za sestanek z izvršnim direktorjem ali vodjo trženja, da poiščete odgovore na vaša vprašanja.
Agencija za marketing bi morala imeti tudi jasne lastne cilje; kakšne so njihove agencijske vrednote? Dobra marketinška agencija bi morala ceniti poštenost in odgovornost, da bi zgradila zaupanja vredne odnose in pomagala vašemu podjetju cveteti.
Nasvet 5: Najdite agencijo s poznavanjem industrije
Najem agencije z nekaj vpogleda ali izkušnjami v vaši industriji (npr. IR paneli) je velika prednost za vaše trženje. Z dobrim razumevanjem vaše panoge bo vaša agencija ustvarila vsebino in kampanje, ki ciljajo na prave ljudi in najboljše marketinške kanale, v katere lahko vaše podjetje vlaga.
Naj vas to ne prestraši; vedno boste strokovnjak za vašo panogo, agencija, ki jo izberete, pa bo vedno strokovnjak za trženje. Ugotovili boste, da bo vaša izbrana agencija za marketing z veseljem izvedela več o vaši panogi/izdelkih, da bi zagotovila strategijo, ki bo ustrezala vašemu podjetju in vam omogočila rast.
Nasvet 6: Preverite, če se boste razumeli z njihovo ekipo
Ne glede na to, da zunanji sodelavci niso zaposleni v vašem podjetju, boste morali z njimi sodelovati na mesečni, tedenski ali celo dnevni ravni.
Če se vaši karakterji že na začetku sodelovanja ne ujamejo, boste v prihodnosti verjetno imeli težave. Nobena količina pozitivnih mnenj preteklih strank ali zgodb o uspehu ne bo premagala občutka, da preprosto ne morete sodelovati. Zato se prepričajte in preden najamete agencijo na razgovoru postavite tudi nekaj vprašanj, ki se tičejo osebnosti, karakterja in kulture posameznikov ter agencije.
Nasvet 7: Poskrbite, da bo izbrana agencija uresničila vašo vizijo
Odlična agencija za marketing se bo dosledno trudila izpolniti cilje in vizijo, ki si jo stranke zastavijo že zgodaj v procesu. Na tak način bo nadaljevala tudi, ko bodo njihovi cilji izpolnjeni in bodo nastali novi.
Če želite to uspešno izvajati, bo morala agencija dosledno ostati v stiku z vami, da zagotovi storitev, ki ustreza viziji vašega podjetja. Ko razmišljate o vašem podjetju, želite prilagojene storitve, ki bodo ustvarile zaupanje in zagotovile, da boste prejeli storitve, ki jih plačujete.
Ko se pogovarjate z agencijami, se vprašajte, kako pogosto so v stiku s svojo trenutno stranko in kako pogosto bodo v stiku z vami.
Nasvet 8: Poskrbite, da bo agencija usmerjena v rezultate
Najbrž bi radi sodelovali z agencijo, ki daje poudarek na rezultate kampanj in pridobivanje potencialnih strank. Brez npr. analize prometa na spletnem mestu, razmerja med prikazi in kliki ter splošne uspešnosti ne bodo mogli ugotoviti, ali vaša marketinška strategija deluje ali jo je treba še izboljšati. Rezultati in podatki bodo prav tako ključnega pomena za vaše podjetje, da jih uporabite za študije primerov in vire, ki jih ustvarite.
Če ne preverjate podatkov, tvegate, da vaš proračun in čas vložite v napačne oglaševalske akcije ali kanale. Vztrajajte pri tem, da vaši rezultati prikazujejo rast, ne pa nazadovanje.
Zaključek
Obstaja ogromno različnih marketinških agencij in kot smo že zapisali zgoraj, iskanje agencije, ki vam ustreza, ne bo preprosto in vas lahko utrudi. Toda z zgornjimi 8 nasveti o tem, na kaj morate biti pozorni pri izbiri, bo vaša pot do najboljše marketinške agencije za vaše podjetje uspešna.
Stopite v stik z nami in si zagotovite, da bo izkušnja iskanja lahkotna in ustrezna.