Vizualna vsebina

Spletni videoposnetki, fotografije, grafike, GIFi, diapozitivi, infografike – to so vrste vizualnih vsebin, ki bodo vašo marketinško strategijo dvignile na višji nivo.
Zakaj? Dejstvo je, vizualna vsebina ustvari 94 % več ogledov in 50-krat večja verjetnost je, da se bo uvrstila na prvo stran Googla. Z drugimi besedami, vizualni elementi lahko pomagajo doseči boljše rezultate za vaše podjetje. Raziščite vse priložnosti in poslovne prednosti, ki jih prinašajo vizualni elementi. Naj bo to v vaših mislih to v mislih, ko načrtujete svoje naslednje marketinške dejavnosti.

Zakaj je

Vizualna vsebinanepogrešljiva?

Pritegne pozornost

Vsi imamo radi odlične vizualne podobe. Ko najdete vrste vizualne vsebine, ki najbolj učinkovito delujejo za promocijo vaše blagovne znamke, izdelkov ali storitev, boste dosegli velik odstotek svoje občinstva. Pravzaprav se 65 % prebivalstva odzove na vizualno.

Poveča angažiranost na spletnih omrežjih

Vizualni elementi so po navadi deležni več deljenja, kar pomaga povečati vašo izpostavljenost. Nikoli ne veste, kaj bo pri bralcih delovalo, zato preventivno omogočite delitve in povezljivost. Če želite v svojih akcijah uporabljati slike, si pomagajte z orodji za oblikovanje, kot je npr. Canva.

Omogoči več ogledov vaših objav

Vizualna vsebina lahko naredi vtis in posledično pomaga povečati konverzije v vseh fazah prodajnega procesa: pritegniti potencialne stranke, pridobiti potencialne stranke in zaključiti prodajo.

Učinkoviteje sporoči več informacij naenkrat

Ko sporočilo ali informacijo posredujete v vizualno, lahko to močneje vpliva na vaše občinstvo in jih spodbudi k vašemu želenemu dejanju. Samo pomislite, kaj lahko vizualna predstavitev vašega izdelka ali študija primera naredi za prepoznavnost vaše blagovne znamke.

Zapomnimo se informacije, ki ih vidimo

Dejansko si zapomnimo 95 % informacij, ko jih gledajo v videoposnetku, v primerjavi z 10 %, ko beremo besedilo. Zato so npr. videoposnetki pogosto ključni za razumevanje.

Začnimo vaš projekt

Dosežite vaše cilje
z našo strategijo

Verjamemo, da bi moralo imeti vsako malo podjetje dostop do marketinško-prodajnega sistema, ki stalno povečuje njihovo prodajo.

Pogosto spregledani primeri

Vizualne vsebine

Infografika. Eden izmed najbolj priljubljenih formatov vizualne vsebine danes je infografika. Brez nje vaša strategija trženja vizualnih vsebin ni popolna. Ne samo, da infografika sporoča veliko informacij na vizualno privlačen in lahko razumljiv način, ampak je tudi eden izmed najbolj deljenih elementov vizualne vsebine.

Kakovostne fotografije s prekrivnimi besedili.
Uporaba prepričljive fotografije je strategija, ki bi morala biti uporabljena. Slike naredijo vsebino bolj zanimivo, citat pa je enostavno prekriti, če imate kakovostno sliko. Fotografije z narekovaji ali oblački so zelo primerne za skupno rabo in so hitro opažene na družbenih omrežjih.

Privlačne vizualizacije podatkov
Zanimive in sistematične vizualizacije podatkov so zanesljiv način, da pritegnete veliko pozornosti. Mnogi ustvarjalci vsebin ne ustvarjajo izvirne vsebine, ker se bojijo, da bi potrebovali napredne statistične ali matematične sposobnosti za ustvarjanje resnično informativne vizualizacije podatkov.

Prezentacije
Ker je na voljo toliko spletnih mest za izmenjavo vsebin, kot je SlideShare, vam ni treba skrbeti, da bi vaša vsebina ostala v vaši sejni sobi ali učilnici.
Zdaj lahko preprosto naložite prezentacijo na spletno mesto in dramatično povečate globalni doseg  vsebine.

Video vsebine Videoposnetki niso le eden izmed najbolj priljubljenih formatov vizualnih vsebin na spletu danes, so tudi eno najučinkovitejših orodij za ustvarjanje povezav.