Pisanje besedil
Pisanje besedil je pisanje spletnih vsebin za ciljno občinstvo, običajno za doseganje ciljev digitalnega trženja. Vključuje načrtovanje, pisanje, urejanje in končno objavo vsebine. To lahko storite v obliki bloganja, pisanja člankov, copywritingga, pisanja scenarijev za videoposnetke in podcaste ... Spletne pisne vsebine torej delujejo kot medij komunikacije za podjetja, da bi prepričali ciljno publiko.
Kot pisec vsebin morate poznati umetnost pripovedovanja zgodbe, da pritegnete občinstvo, in pisati v takšnem tonu, da bralec čuti, da se dejansko pogovarjate z njim/njo. Če torej želite prepričevati in prodajati, bi morale vaše besede spregovoriti.

Najbolj pogosto je
Informativno pisanjebesedil
Informativno pisanje je namenjeno izobraževanju bralcev o določeni temi ali izdelku oz. storitvi. Osnovni namen je torej deliti znanje s svojo ciljno publiko.
Vendar pa mora biti informativno pisanje dejansko in resnično na podlagi vaših raziskav, znanja in izkušenj.
Običajni formati te vrste pisanja vsebine so:
Bloganje in pisanje člankov. Bloganje je v bistvu objavljanje blog objav na spletnem mestu, da se posredujejo informacije, ki so bolj v pogovornem tonu in so napisane z osebnega vidika. Po drugi strani pa so članki, objavljeni na spletnih mestih, ki objavljajo bolj objektivne novice ali informacije, napisani z nepristranskega vidika.
E-poštne novice. So e-poštna sporočila, ki so poslana občinstvu e-poštnega seznama vašega podjetja, da jim posredujete najnovejše akcije ali obvestila glede vaših izdelkov ali storitev. Z njimi lahko posredujete tudi nasvete in trike, s katerimi bodo dodali vrednost vašemu občinstvu, ki se je naročilo na vaša e-poštna sporočila. S tako vsebino jih boste pritegnili in obdržali.
Pisanje sporočil za javnost.
To so informacije ali novice, ki jih ustvari podjetje za novinarje in ostalo javnost, da bi sporočili novosti ali dogodke v podjetju.
Pisanje e-knjig. E-knjiga ni nič drugega kot knjiga, napisana v elektronski oz. digitalni obliki. Ta vrsta pisanja je dolga oblika (več kot 2000 besed).
Pisanje zahteva veliko časa, saj vključuje veliko raziskovanja, znanja in kar je najpomembneje, potrpežljivosti, ki mora biti podprta z dobrimi, če ne že odličnimi veščinami pisanja.
Začnimo vaš projekt
Dosežite vaše cilje
z našo strategijo
Verjamemo, da bi moralo imeti vsako malo podjetje dostop do marketinško-prodajnega sistema, ki stalno povečuje njihovo prodajo.
A ne zanemarite moči, ki ga ima
Pisanje besedil,ki prepriča
Pri marketingu gre predvsem za prepričevanje vaše ciljne publike, da dolgoročno sprejmejo vaše podjetje in postanejo redni kupci oz. uporabniki storitev.
Prepričljivo pisanje je lahko v sledečih formatih:
Copywriting. Gre za pisanje vsebine, ki prepriča vašo ciljno publiko, da ukrepa. V digitalnem trženju je copywriting lahko v obliki spletnih vsebin, sloganov, besedil oglasov, objav na družbenih omrežjih in številnih drugih materialov, ki se uporabljajo za trženje in oglaševanje.
Običajno se tovrstno besedilo začne z naslovom, ki pritegne pozornost, in konča s pozivom k dejanju.
Ostala spletna vsebina. Pisanje besedil za ciljno stran, stran s storitvijo, kontaktno stran itd...
Besedila za spletne pasice, oglasi na družbenih omrežjih, prodajne strani itd.
Pisanje vsebin na družbenih medijih - a vrsta pisanja se izvaja za platforme družbenih medijev, kot so Facebook, Instagram, Linked In, Twitter itd. Lahko vključuje pisanje objav ali ustvarjanje promocijskih videoposnetkov.
Ta vrsta pisanja zahteva kreativnost, malo grafičnega oblikovanja ter razumevanje analitike in psihologije.
Pisanje scenarija. Danes se ljudje veliko ukvarjajo z video vsebinami, zato obstaja potreba po pisanju scenarijev za objavo takšnih videoposnetkov na različnih platformah. Ta oblika pisanja je narejena za video ali avdio trženje bodisi za izobraževanje občinstva ali prodajo izdelka ali storitve.
Opisovanje izdelka/storitve.
Ta vrsta pisanja je zelo kratka, a jasna. Obvešča o značilnostih izdelka ali storitve in jasno navaja, zakaj bi ga morali kupiti. Glavni namen je prepričati občinstvo, da ukrepa.