Oblikovanje tiskovin

Dejstvo je, da živimo v digitalnem svetu in imajo že praktično vsa resna podjetja spletna mesta, ki oglašujejo njihove izdelke in storitve. Digitalno oglaševanje je torej na pohodu, kot še nikdar.

A res je tudi, da vam lahko navedemo številne razloge, zakaj so tudi tiskovine za oglaševanje še vedno pomembne. Tiskovine morajo tudi v digitalni dobi predstavljati precejšen del vaše oglaševalske strategije. Z vlaganjem v tiskano oglaševanje lahko dosežete na tisoče potencialnih strank in poskrbite še za večjo izpostavljenost. Preberite nekaj odličnih razlogov, zakaj bi morali razmisliti o uporabi tiskanih medijev za vašo marketinško kampanjo.

Razlogi za

Oblikovanje tiskovinza oglaševanje

V določenih primerih so lahko bolj ciljno usmerjene
Tiskane medije je mogoče bolj fleksibilno prilagoditi vašemu ciljnemu trgu, tako v smislu stila oblikovanja kot tudi glede načina distribucije gradiva. To pomeni, da lahko vaš marketinški proračun osredotočite na doseganje ciljne skupine, ki jo želite, in naredite gradivo relevantno in privlačno izključno za to skupino.

Večja kredibilnost
Še en pomemben razlog, zakaj je oblikovanje tiskovin pomembne, je, ker ustvarjajo kredibilnost. Vlaganje v tiskovine strankam sporoča, da se resno ukvarjate s svojim poslom in da ponujate izdelek ali storitev, ki ima določeno vrednost.

Boljša angažiranost
Tiskani materiali lahko ustvarijo tudi sodelovanje med stranko in blagovno znamko. Z zagotavljanjem zanimivih člankov za branje, posebnih ponudb ali zabavnih izvodov je večja možnost vzpostaviti povezavo med bralcem in izdelkom, ki lahko vodi do prepoznavnosti blagovne znamke in prodaje.

Začnimo vaš projekt

Dosežite vaše cilje
z našo strategijo

Verjamemo, da bi moralo imeti vsako malo podjetje dostop do marketinško-prodajnega sistema, ki stalno povečuje njihovo prodajo.

Dodatne prednosti

Ki jih prinašaoblikovanje tiskovin

Fizične tiskovine ostanejo dlje
Za razliko od spletnih mest in digitalnega oglaševanja imajo tiskani mediji daljšo življenjsko dobo. Spletni oglasi npr. trajajo točno toliko časa, kot jih potencialna stranka gleda. Kasneje jih najverjetneje pozabi. Letali ali katalog pa uporabnik vzame, ga odnese domov in ga tam v miru prebere, lahko tudi večkrat. Tudi če vmes nanj pozabi, se lahko, sploh med kakšnim pospravljanjem, tiskovina hitro spet najde.

Lahko jih povežete z digitalnimi kampanjami
Nenazadnje, tiskani mediji ponujajo možnost povezovanja s spletno vsebino. Na katalog npr. lahko vključite QR kodo in uporabnika tako pripeljete na spletno mesto za več informacij ali za spletno naročilo. Oblikujete lahko simpatičen letak in pripeljete uporabnika na splet za sodelovanje v nagradni igri. Ali pa razdelite darilne kupone, katerih vrednosti lahko potencialna stranka izkoristi samo na spletu. 

Možnosti je neskončno in včasih take kombinacije prinesejo občutno boljše rezultate kot zgolj ena od oblik oglaševanja.