Oblikovanje spletnih pasic

Cilj spletne oglasne pasice ali prikaznega oglasa pritegniti pozornost z usmerjanjem prometa na spletno mesto oglaševalca. Spletne pasice so postavljene na zelo prometna mesta na spletnih straneh, kar ustvarja prepoznavnost blagovne znamke in ustvarja klike, nakupe in potencialne stranke. Te visoko vidne lokacije vključujejo vstopno stran, dno ali levo oz. desno pozicijo spletne strani; mesta, kamor običajno zaide naš pogled. Odlična oglasna spletna pasica pritegne pozornost bralca in ga povabi, da izve več o tem, kaj se oglašuje. So preproste, prijazne in nimajo veliko besedila, namesto tega uporabljajo slike ali večpredstavnost za posredovanje sporočila. 

Zakaj je pomembno

Oblikovanje spletnihpasic

Spletne pasice so namenjene ustvarjanju prometa na spletnem mestu s povezavami nanj. Spletne pasice lahko delujejo tudi kot običajni tiskani oglasi: informirajo, obveščajo o novem izdelku, povečujejo prepoznavnost blagovne znamke in tako naprej.

Vendar pa je večina pasic mogoče klikniti in tudi njihova glavna funkcija je, da jih kliknejo.

Zakaj torej uporabljati spletne pasice?

1. Prepoznavnost blagovne znamke – le-to lahko povečate s pomočjo oglasnih pasic, da bodo ljudje zlahka prepoznali vaš izdelek ali storitev. Vse velike blagovne znamke uporabljajo spletne pasice za rast svojega poslovanja z oglaševanjem blagovnih znamk.

2. Generator potencialnih strank – to je odličen način za izgradnjo vaše uporabniške baze. Spletne pasice lahko uporabite tudi tako, da pridobite več uporabnikov, ki se prijavijo in preizkusijo vaš izdelek/storitev.

3. Ponovno ciljajte na svojo publiko – če je nekdo prišel na vašo spletno stran, vendar se ni prijavil na vaše novice ali ni preizkusil vašega izdelka, ga lahko ponovno ciljate z oglasnimi pasicami.

Na splošno se oglasi s pasicami postavljajo na spletna mesta z velikim obiskom, ki ponujajo zanimivo ali uporabno vsebino.

Toda poleg prometa obstajajo tudi drugi pomembni vidiki, ki jih je treba upoštevati pri izbiri spletnega mesta za oglaševanje. Zato vam vedno priporočamo oglaševanje na spletnih mestih, ki so v niši vaše industrije.

Eden od teh vidikov je cilj spletnega mesta, ki se mora bolj ali manj ujemati s ciljno publiko pasice.

Začnimo vaš projekt

Dosežite vaše cilje
z našo strategijo

Verjamemo, da bi moralo imeti vsako malo podjetje dostop do marketinško-prodajnega sistema, ki stalno povečuje njihovo prodajo.

Idealne pozicije za

Postavitev spletnih pasic

V idealnem primeru želite, da se vaši oglasi umestijo pred vašo idealno ciljno skupino (namesto kogar koli), tako da dobite pravi promet, ki ima večji potencial za pretvorbo v pristne potencialne stranke za vaše podjetje. Glede na to boste želeli biti dobro seznanjeni z zmožnostmi ciljanja, ki jih ponuja vaše prikazano omrežje, da boste lahko to učinkovito nadzorovali.

Medtem ko naročniki precej odločajo o tem, na katerih spletnih mestih se pojavljajo, morda nimajo veliko nadzora nad tem, kje se na tem spletnem mestu pojavljajo. Umestitev oglasov na strani je v rokah lastnikov spletnih mest. In po navadi je le-ta povezana s finančnim vložkom. Bolj vidna in opažena mesta so vedno dražja. Pasice so najbolj vidne in najbolj delujejo, če so locirane:

  • Blizu vsebine
  • Nad pregibom
  • Na levi strani

Naročnik bolj kot pozicijo lahko nadzoruje velikost in obliko oglasov, ki se jih odloči oblikovati.