Oblikovanje obsežnejših publikacij
Med obsežnejše publikacije lahko štejemo vse, kar oblikujemo in natisnemo na formate in oblike z več stranmi. Najbolj pogosto so to prodajni katalogi, revije, časopisi, knjige, letna poročila, organizacijske strukture in podobno.
Za razliko od eno- ali par-stranskih tiskovin publikacije zahtevajo vezavo. Odvisno od obsega so na voljo različne vezave - od spenjanja z žico ali špiralo do lepljenja in šivanja s sukancem. Izbirate lahko tudi različne debeline ovitkov - mehke ali trdne platnice.
V Magentii smo še posebej specializirani za oblikovanje prodajnih katalogov, ki so nenazadnje nepogrešljivo prodajno orodje.
Kdo vse potrebuje
Prodajni katalogizdelkov
Katalogi izdelkov so uporabni za več poslovnih uporabnikov in skupin:
Prodajni zastopniki in notranje prodajne ekipe uporabljajo katalog izdelkov, da svojim strankam posredujejo pomembne informacije o izdelku ali storitvi. Nanjo se lahko sklicujejo, medtem ko komunicirajo s svojimi potencialnimi strankami o prednostih uporabe njihovih izdelkov.
Kupci in odločevalci ga potrebujejo kot referenčni material pri odločanju o nakupu. Pomaga jim primerjati različne izdelke/storitve različnih ponudnikov in izbrati najprimernejšo možnost.
Vodje trgovin in skladišč, vodje izmen in operaterji ga uporabljajo, da imajo informacije o podrobnostih inventarja v svojih blagajnah.
Tržniki na terenu ga lahko uporabljajo, medtem ko strankam predstavljajo izdelke in rešitve. Pomaga jim, da se poglobijo v njihovo ponudbo in svojim strankam ponudijo vrednost, saj slednja skupina doživlja izdelek.
Zunanji izvajalci, kot so agencije, partnerji, posredniki in prodajalci z dodano vrednostjo, ga uporabljajo za pridobivanje informacij o izdelku in storitvi ter njihovo deljenje s končnimi uporabniki.
Začnimo vaš projekt
Dosežite vaše cilje
z našo strategijo
Verjamemo, da bi moralo imeti vsako malo podjetje dostop do marketinško-prodajnega sistema, ki stalno povečuje njihovo prodajo.
6 razlogov, zakaj potrebujete
Katalog vašihizdelkov
Za zbiranje informacij
Informacij, kot so tehnične informacije in značilnosti izdelkov, si je nemogoče zapomniti. Če jih zabeležite v uporabni obliki, uporabniku pomaga, da se podrobneje seznani z izdelkom.
Za bolj učinkovit poslovni proces
Predstavljajte si, da se morate s strankami po e-poštnih sporočilih neskončno pregovarjati naprej in nazaj, kar ne vodi do pozitivnega rezultata. Namesto tega lahko izmenjava katalogov pomaga premakniti posel iz ene faze v drugo. Z informacijami, ki so strankam na voljo učinkovito skrajša čas poslovnega cikla.
Pomoč prodajnim predstavnikom pri prodaji
Prodajni zastopniki imajo samo eno primarno odgovornost – prodajo. Zbiranje podatkov o izdelkih iz različnih virov znotraj podjetja ni tisto, za kar so plačani. Zato jim katalogi pomagajo brez težav deliti informacije s svojimi strankami in ustvariti prodajo. To jim prihrani dragoceni čas, saj so vse informacije, ki jih potrebujejo, na voljo na dosegu roke.
Boljša stopnja konverzije
Katalogi izdelkov pomagajo podjetjem izboljšati stopnje konverzije. Ko imajo stranke vse podatke, ki jih potrebujejo, lahko sprejemajo odločitve in kupujejo izdelke učinkoviteje.
Ojača blagovno znamko
Dokumenti z informacijami o izdelku so uporabna mesta za promocijo blagovne znamke podjetja. Uporaba različnih barv, fotografij infografik, logotipa, pisav in poziva k dejanju lahko omogoči, da se vaša blagovna znamka loči od ostalih. To uporabnikom omogoča, da si po brskanju po katalogih izdelkov zlahka prikličejo blagovno znamko.
Nemoten pretok informacij
Pomaga pri stalnem pretoku informacij med notranjimi in zunanjimi zainteresiranimi stranmi od izvora do končnega cilja.