Oblikovanje embalaže
Embalaža izdelkov ima ključno vlogo pri razvoju vsakega podjetja in njegove marketinške strategije. Zahvaljujoč novim priložnostim, ki se pojavljajo v industriji, je preprosta kartonska škatla postala komunikacijski kanal in tihi prodajalec, saj blagovne znamke želijo pritegniti in zabavati stranke.
Zakaj je
Oblikovanje embalaže tako pomembno?
Razmislite o maloprodajni blagovni znamki, ki prodaja ženska oblačila. Odpre trgovino, vendar večina prodaje še vedno poteka na spletu. Podjetje ima morda izčrpen marketinški načrt in izvaja več letnih kampanj, vendar ugotavlja, da še vedno tekmuje z desetinami podobnih trgovcev na drobno, ki uporabljajo popolnoma isto taktiko.
Embalaža je eden od načinov, kako lahko trgovci na drobno izstopajo iz množice. Odvisno od vaše ciljne publike lahko vključuje čisto, minimalistično kartonsko škatlo ali nekaj z živim tiskom v notranjosti. To je tudi priložnost, da stranko presenetite ali zabavate.
Personalizirana embalaža lahko stranke spodbudi, da na primer delijo fotografijo tudi na svojih družbenih kanalih. Navsezadnje želite doseči situacijo, ko želijo stranke kupiti izdelek zaradi embalaže samo, ker izgleda tako odlično.
Začnimo vaš projekt
Dosežite vaše cilje
z našo strategijo
Verjamemo, da bi moralo imeti vsako malo podjetje dostop do marketinško-prodajnega sistema, ki stalno povečuje njihovo prodajo.
Ideje za učinkovito
Oblikovanje embalaže
Embalaža je odlično mesto za vključitev trženjskega materiala. Ker boste morali kot trgovci plačati za prostor na policah, na njih postavite nekaj, kar bo kupce pritegnilo k nakupu.
Pomen dobre embalaže izdelkov je ustvarjanje privlačnega ozadja okoli imena ali logotipa vašega podjetja z edinstvenimi elementi, kot so barve, pisave, slike itd.
Ker se embalaža premika, se lahko paketi uporabljajo kot marketinška orodja, tudi če v notranjost ne vključite ničesar, razen samega izdelka (ki bi moral biti še vedno lepo zapakiran). Če je narejeno dovolj dobro, si bodo ljudje morda bolj zapomnili embalažo, kot pa samo vsebino. Zato izkoristite ta pojav z uporabo enega mesta, kjer trženjski material ne stane dodatnega denarja.
Ideje za oglaševanje na embalaži:
> Dodajte svoj logotip in ime
> Ustvarite privlačen slogan ali oznako, da izstopate iz množice
> Vključite opisne besede, ki ustrezajo željam vašega ciljnega trga
> Dodajte QR kodo, da strankam omogočite enostaven dostop do vašega spletnega mesta
> Omogočite popuste ali brezplačne vzorce v zameno za prijavo z e-poštnim naslovom
> Zapišite vaše kontaktne podatke in pomagajte kupcem, da se vas zapomnijo