Izdelava spletnih strani

V današnji digitalni dobi najbrž imate lastno spletno mesto. Čeprav ste zagotovo boljši kot podjetja brez njega, je pomembno oceniti, kako učinkovito je vaše spletno mesto. Samo zato, ker ste prisotni na spletu, še ne pomeni, da je ta prisotnost dobra. Čas je, da si ogledate vse vaše spletne strani in se odločite, kaj je mogoče posodobiti, posodobiti ali poenostaviti. Mi vam pri tem pomagamo na najboljši možni način.

Uspeh in

Izdelava spletnihstrani, ki deluje

Spletna prisotnost podjetja, ne glede na industrijo, lahko močno vpliva na njegov uspeh. V današnjem času se nekatera podjetja še vedno ne zavedajo, da bo večina njihovih strank pred nakupom obiskala njihovo spletno mesto.

Močna spletna prisotnost, zlasti spletno mesto, je lahko dobra za ustvarjanje več prihodka ali pa ima ravno obraten učinek. Da, kakovost vašega spletnega mesta občutno vpliva na prodajne rezultate.

V Magentii smo številnim podjetjem različnih velikosti pomagali ustvariti lastno digitalno prisotnost. V nekaterih primerih se organizacije obotavljajo pri povezovanju s spletom, ker menijo, da niso dovolj tehnične podkovane in ne razumejo, kako upravljati spletno mesto. Včasih so podjetja zaskrbljena zaradi cene.

Dobra novica je, da obstaja rešitev, ki bo delovala za vas. Če še vedno niste prepričani, so spodaj glavni razlogi, zakaj je za vaše podjetje pomembno, da ima spletno mesto.

Začnimo vaš projekt

Dosežite vaše cilje
z našo strategijo

Verjamemo, da bi moralo imeti vsako malo podjetje dostop do marketinško-prodajnega sistema, ki stalno povečuje njihovo prodajo.

Razlogi, ki prepričajo

Izdelava spletnihstrani je nujna tudi za vas

Verodostojnost

Eden od glavnih razlogov, zakaj bi morali imeti spletno mesto za svoje podjetje, je povečanje verodostojnosti vaše organizacije. Verjetno obstaja več ponudnikov, ki ponujajo podobno storitev kot vaša. Eden od načinov, kako lahko izstopate, je, da imate spletno mesto, ki je videti dobro in vašim potrošnikom jasno sporoča kakovostne informacije.

Blagovna znamka

Predstavitev vaše blagovne znamke potencialnim strankam je ena najpomembnejših stvari, ki jih lahko storite. Z jasnim določitvijo, kdo ste, kaj predstavljate in za kaj se zavzemate, povečate možnosti, da bodo vaše stranke kupile pri vas.

Organski promet

Ko ste na spletu in imate spletno mesto SEO optimizirano, se lahko prikažete v Googlovih rezultatih iskanja. To pomeni, da ko ljudje iščejo izdelek ali storitev, obstaja možnost, da se vaše spletno mesto prikaže v rezultatih. To vam daje priložnost, da drastično povečate svojo bazo strank.

Prihranite vaš čas + storitev za stranke

Številna podjetja kličejo potencialne stranke ali obstoječe stranke, ki postavljajo preprosta vprašanja o lokaciji in delovnem času. Če zamudite klic, ostane stranka nezadovoljna. Klici lahko tudi odvrnejo vaše osebje od osredotočanja na najpomembnejše dele vašega podjetja. Spletno mesto lahko zmanjša te klice in poveča notranjo produktivnost. Hkrati strankam pomaga najti koristne informacije, ne da bi jim bilo treba klicati, kar na koncu zagotavlja vsestransko boljšo uporabniško izkušnjo.

Posodobitve in obvestila

Ker je vaše spletno mesto odprto 24 ur na dan, 7 dni v tednu, je enostavno objavljati posodobitve in obvestila. To je način, da jih obveščate o vsem, kar počnete. Ko je nekaj zanje še posebej pomembno, se poveča možnost, da jih boste lahko prodali naprej.

Digitalni marketing

Če nameravate uporabiti digitalno trženje za povečanje potencialnih strank in rast vašega podjetja, boste verjetno želeli usmeriti promet na spletno mesto ali ciljno stran. Če želite to narediti učinkovito, izkoristite pretekli promet, ki je šel na vaše spletno mesto, da boste lahko ciljali na najbolj kvalificirane stranke in si zagotovili najboljšo donosnost naložbe pri porabi za oglaševanje.