Instagram oglaševanje

Z več kot 1 milijardo mesečnih uporabnikov je Instagram na drugem mestu družbenih medijev, takoj za platformo Facebook, če pogledamo aktivne uporabnike. Ker se vse več uporabnikov pridruži omrežju in brska po njegovih virih, zgodbah, zavihku Razišči in IGTV, njegovi priljubljenosti in pogostih lansiranjih novih funkcij, obstaja odlična priložnost za blagovne znamke vseh vrst, da vstopijo v ta prostor in najdejo načine za uspeh. Navsezadnje je s toliko obiskovalci na platformi vaše občinstvo zagotovo prisotno.

Zakaj se odločiti za

Instagram oglaševanje

Če šele začenjate z oglaševalskimi kampanjami, se morda sprašujete, zakaj je Instagram odlična izbira. Instagram ponuja edinstveno oglaševalsko izkušnjo zaradi nekaj ključnih dejavnikov.

Njegova priljubljenost. Instagram je ogromna platforma z več kot 1 milijardo aktivnih dnevnih uporabnikov. Ta številka je odličen razlog, da ste na platformi vsaj prisotni oz. ustvarite profil.
Vizualne vsebine. Instagram temelji na privlačnih vizualnih vsebinah in kot vemo, internet živi in ​​diha vizualno.
Ključniki. Ti so že nekaj časa sestavni del Instagrama. So kot nalašč za povezovanje velikega občinstva prek skupne izkušnje ali strasti. Zveni kot popoln kraj za oglaševanje!
Facebook oglaševalske zmogljivosti. Instagram oglasi se izvajajo prek platforme Facebook Ads Manager. Ta vam omogoča edinstveno prednost hkratnega izvajanja oglaševalskih akcij na obeh platformah.
Je enostaven za uporabo. Ustvarite poslovni profil na Instagramu in pripravljeni ste na doseganje visokih ciljev! Poslovni profil se ustvari in vzdržuje tako kot običajni uporabniški profil.

Kot lahko vidite, ne potrebujete veliko prepričevanja, da bi našli prednosti oglaševanja na Instagramu. Poiščite način, kako izkoristiti in ustvariti oglaševalske akcije okoli zgoraj naštetih prednosti. Ker je to platforma, ki jo verjetno že dobro poznate, uporabite to sebi v prid!

Začnimo vaš projekt

Dosežite vaše cilje
z našo strategijo

Verjamemo, da bi moralo imeti vsako malo podjetje dostop do marketinško-prodajnega sistema, ki stalno povečuje njihovo prodajo.

3 koristni nasveti za uspešno

Instagram oglaševanje

#1 Profil naj bo lahkoten in preprost
Uporabniki Instagrama pridejo tja zaradi zabave ali navdiha, ne zaradi predavanj. Tudi če želite, da je vaša vsebina informativna, naj bo čim bolj preprosta in, kar je najpomembneje, naj bo zabavna!

Družbena omrežja so namenjena zabavi obiskovalcev in to je tisto, kar bi morala podjetja, ki se ukvarjajo s trženjem družbenih medijev, upoštevati. Tukaj je vse drugače – namesto dolgega članka, ki razlaga značilnosti vašega izdelka – naredite serijo Instagram zgodb in jih predstavite sami! Komunikacija mora biti sproščena, lahkotna in prijetna. Tako boste našli pravo povezavo s svojim občinstvom tudi na Instagramu.

#2 Sinhronizirajte vaše platforme družbenih medijev
Da bi prihranili čas in trud, vam svetujemo, da svoje oglaševalske akcije na Facebooku in Instagramu izvajate hkrati. Oglasi na Facebooku in Instagramu delujejo dobro, vendar s kombinacijo obeh resnično izstopate od svojih konkurentov.

Skupno vodenje vseh vaših oglaševalskih akcij v družabnih omrežjih ustvari "oblaček z informacijami" za uporabnike, kar pomeni večjo vidnost za vas. Kdo si tega ne želi?

#3 Spoznajte svoje občinstvo
Spoznajte njihove interese. Z lahkoto se izgubite v morju uporabnikov družbenih omrežij, vendar se lahko prebijete z razumevanjem, kaj je posebej pomembno za VAŠE občinstvo.

Eden od načinov za pridobitev vpogledov je testiranje vaših oglasov na Facebooku in Instagramu. Facebook ads manager ima edinstveno funkcijo, ki vam omogoča prikaz več oglasov hkrati in ogled, kateri je boljši.

Kako deluje?

Naložite svoje oglase in Facebook algoritmi začnejo slediti dejanjem vaše publike. Čez nekaj časa Facebook vzame statistiko iz odzivov uporabnikov na različne oglase in jih ustrezno optimizira. Preizkušanje vaših oglasov je najboljši način, da prihranite denar, ko gre za oglaševanje in Facebook lahko opravi vse težko delo namesto vas!