Celovito grafično oblikovanje

Grafično oblikovanje je načrtovanje in ustvarjanje vizualnih vsebin za komuniciranje idej in sporočil. Grafično oblikovanje je povsod, kamor koli pogledate – od panojev do embalaže in mobilnih aplikacij. Z vključevanjem različnih elementov in načel lahko ti modeli vplivajo na naše zaznavanje in čustva.
Grafično oblikovanje je tudi močno komunikacijsko orodje, grafični oblikovalci pa so v bistvu vizualni komunikatorji. Oživljajo vizualne koncepte, potrošnike pa informirajo ali pritegnejo prek besedila, grafike in ostalih vizualnih elementov.

Zakaj tudi vaše podjetje potrebuje

Celovito in po meri grafično oblikovanje

Dobro grafično oblikovanje:

Omogoča podjetju konkurenčno prednost
Pomaga pri prodaji
Poveča prepoznavnost blagovne znamke
Utrjuje blagovno znamko
Izkazuje profesionalnost

Vse blagovne znamke so edinstveno prepoznavne po svojih poslovnih logotipih. Ti logotipi morajo biti privlačni in nepozabni. Nekatera podjetja imajo preproste, a globoke logotipe, druga pa zapletene in umetniške logotipe, vendar jih je še vedno mogoče prepoznati. Za ustvarjanje takšnih logotipov podjetja običajno potrebujejo strokovno znanje grafičnih oblikovalcev.

Ko je logotip podjetja ustvarjen, se mora podjetje še vedno zanašati na grafično oblikovanje za ustvarjanje marketinških materialov, embalaže, oglaševalskih elementov in podobnega. Poslovna spletna mesta, platforme družbenih medijev in mobilne aplikacije ravno tako potrebujejo impresivna ozadja, ki predstavljajo podjetje.

Začnimo vaš projekt

Dosežite vaše cilje
z našo strategijo

Verjamemo, da bi moralo imeti vsako malo podjetje dostop do marketinško-prodajnega sistema, ki stalno povečuje njihovo prodajo.

Kako ločiti

Dobro grafično oblikovanje od slabega

Dobro grafično oblikovanje je predvsem učinkovito oblikovanje. Zdi se popolnoma naravno, kot da je bilo oblikovano popolnoma brez napora. Nič manj, nič več. Ali, kot je zapisala Irene Au, ena glavnih dizajnerk pri Googlu:

»Dober dizajn je kot hladilnik. Ko deluje, nihče ne opazi. Ko neha delovati, zagotovo smrdi." Z drugimi besedami, dobro oblikovanje se pričakuje. Stvari izgledajo in se zdijo v redu, čeprav tega občutka neusposobljeno oko pogosto ne opazi.

Odlično oblikovanje se lahko zdi kot nedosegljiv cilj, vendar ga bo osnovno poznavanje teorije oblikovanja naredilo bistveno bolj oprijemljivega. Teorija oblikovanja vključuje (vendar ni omejena na), pravilno uporabo načel in elementov oblikovanja, da se doseže dober dizajn. Elementi oblikovanja se nanašajo na temeljne komponente oblikovalske kompozicije, medtem ko se načela oblikovanja nanašajo na način, kako se ti elementi uporabljajo skupaj.

Skozi čas je bilo v teoriji oblikovanja nešteto metod. To je pogosta tema, do katere so pristopili številni briljantni umi, o njej razmišljali in jo interpretirali. Čeprav ne obstaja enotna enotna doktrina teorije oblikovanja, ki bi ji vsi oblikovalci slepo sledili, obstajajo koncepti oblikovanja, ki se približujejo univerzalnemu sprejetju v teoriji oblikovanja.