Obiskanost spletnih strani [2 metodi, ki na povečanje obiska ZANESLJIVO delujeta]

Obiskanost spletnih strani je mogoče izboljševati na nešteto različnih načinov. Pogosto je ravno to, da je možnosti za povečevanje obiskanosti spletnih strani več, razlog, da mnogim upravljalcem spletnih strani obiska na spletnih straneh ne uspe povečati. Ker preprosto preizkušajo preveč metod hkrati, na nobeni izmed njih pa ne vztrajajo dovolj dolgo časa.

Spodaj sta predstavljena 2 najpogosteje uporabljana pristopa za povečevanje obiskanosti spletnih strani. Ki delujeta. Edini pogoj za njuno delovanje, je, kot boste videli v nadaljevanju, to, da ju uporabljate konstantno (redno), na dolgi rok.

2 najbolj pogosto uporabljani metodi za izboljševanje obiskanosti vaših spletnih strani, sta:

  • objavljanje novih, zanimivih spletnih vsebin, ki jih SEO optimizirate za tiste ključne besede, s katerimi se v iskalniku Google, vaša spletna stran še ne uvršča med vrhnje prikaze
  • trud za izboljševanje uvrstitev obstoječih spletnih vsebin na Googlu. Če se, na primer, ena vsebina trenutno v iskalniku Google nahaja na 13. mestu, jo s pomočjo SEO optimizacije, poskušamo uvrstiti na višje mesto. Saj si je več obiskovalcev na spletno vsebino mogoče obetati, če je vaša spletna vsebina, na Googlu uvrščena višje.

Večja obiskanost spletnih strani z objavljanjem novih spletnih vsebin

Izboljševanje obiskanosti spletnih strani z objavljanjem novih spletnih vsebin deluje po razmeroma enostavnem principu.

Vaš cilj je, da se z vsako novo najdeno ključno besedo, na katero želite targetirati z vašo spletno vsebino, trudite pripraviti ustrezno spletno vsebino na način, da bo ta vsebina uvrščena čim višje na Googlu.

Način priprave ustrezne spletne vsebine za posamezne targetirane ključne besede s katero želite osvojiti najvišje uvrstitve na Googlu sestoji iz:

  • iskanja ustrezne (dolgorepe) ključne besede,
  • ocenjevanja ustreznega formata za posamezno spletno vsebino,
  • priprave vsebine in
  • končne SEO optimizacije spletne vsebine.

Kako najdete dolgorepe ključne besede

Najhitreje boste dolgorepe ključne besede našli tako, da uporabite kar iskalnik Google. Del targetirane ključne besede vtipkate v iskalnik in Google sam dokonča (t.j. Google Autosuggest) s predlogi besednih fraz, ki jih drugi uporabljajo pri svojem brskanju po spletu in pri svoji uporabi Googla.

Poglejte primer:

optimizacija spletnih strani google autosuggest
V Google je vtipkana besedna zveza “optimizacija spletnih strani” in Google Autosuggest ponudi sorodne ključne besede, ki jih ostali uporabniki Googla, vtipkajo v Google ob zanimanju za spletno optimizacijo. Podrobneje je optimizacija internetnih strani opisana na povezavi.

Kako izberete ustrezno vrsto spletne vsebine, ki jo želite uvrstiti visoko v iskalniku

Najlažje in najhitreje, ustrezno vrsto spletne vsebine, ki jo želite uvrstiti visoko v iskalniku Google, določite tako, da pogledate kakšne vrste spletnih vsebin se za targetirano ključno besedo, trenutno nahajajo na prvi strani Googla.

Poglejte primer:

Če v Google vtipkate npr. besedno zvezo “kaj je seo”, boste na iskalniku, zagledali spodnjo sliko (datum posnetka 14.12.2021):

kaj je seo google
Za ključno besedno zvezo “kaj je seo” , Google na prvi strani iskalnika prikazuje spletne strani, ki vsebujejo INFORMACIJO o tem kaj je SEO. To daje sklepati, da je najbolj primerna vrsta spletne vsebine za ključno besedno zvezo “kaj je seo”, priprava blog zapisa, ki čimbolj natančno in temeljito pojasnjuje kaj je SEO. Namig: še posebej pozorno se vam splača pri posamezni targetirani ključni besedi biti pozoren na najvišje uvrščene spletne vsebine. Pri pripravi svojih spletnih vsebin poskušajte pripaviti bolj kakovostno vsebino od najboljših. Poglejte kaj o tem kaj je SEO pišejo na Seo-Praktik.si

Kako se lotite priprave vsebine vašega SEO članka

Če boste želeli z vašo spletno vsebino prehiteti vaše konkurente, bo morala biti vsebina, ne samo bolj kakovostna, ampak tudi bolje SEO optimizirana. Zato tekstovnim vsebinam, ki jih objavljate na vaših spletnih straneh, pravimo SEO članki.

Priprave vašega SEO članka se lotite tako, da si najprej začrtate poglavja, ki jih boste spisali v vsebini. Navdih in ustreznost primernih poglavij poiščite v vsebinah in poglavij, ki jih na svojih spletnih straneh, obravnavajo vaši konkurenti.

Poglejte primer:

Na spodnji sliki so predstavljena poglavja, ki jih obravnava spletna vsebina (ki targetira na ključno besedo “SEO članki”):

načrtovanje poglavij seo članki
Vodnik za SEO članke, ki na spletni strani Seo-Praktik.si, v celoti obravnava tematiko priprave kakovostnih SEO člankov, zajema naslednja poglavja (na sliki). Če bi želeli tudi sami targetirati s svojo spletno vsebino na ključno besedno zvezo “SEO članki”, bi morali razmisliti o poglavjih, ki v tem vodniku manjkajo. Npr.: najpogostejše napake pri pisanju SEO člankov, več prikazov primerov SEO člankov, itd…

Kako poskrbite za končno SEO optimizacijo vaših spletnih vsebin

Končna SEO optimizacija spletnih vsebin se izvaja PO TEM, ko ste pripravili ustrezno spletno vsebino za targetirano ključno besedno zvezo.

Končna SEO optimizacija spletne vsebine zahteva, da ustrezno uredite:

  • SEO naslov,
  • meta opis,
  • H oznake,
  • gostoto ponavljanj ključne besede,
  • optimizirate slike in video vsebine ter
  • dodate ustrezne notranje in zunanje povezave v spletni vsebini.
  • ostale podrobnosti o tem kako optimizirati spletno stran, najdete na povezavi

SEO optimizacija naslova [primer www.ebonitete.si]

Spodnja slika prikazuje, da se na prvi strani Googla, na prvem mestu iskalnika, za targetirano ključno besedo “bonitete” nahaja spletna stran ebonitete.si (datum posnetka 14.12.2021).

Na sliki lahko vidite, da SEO naslov vključuje ključno besedo bonitete in sicer TAKOJ iz leve proti desni:

seo naslov bonitete
Na sliki je iz leve proti desni, TAKOJ v SEO naslovu (rdeči pravokotnik) uporabljena ključna beseda “bonitete”.

SEO optimizacija meta opisa [primer www.prvafina.si]

Na spodnji sliki je prikazano kako je SEO optimiziran meta opis na internetni strani www.prvafina.si, ki targetira na Googlu za ključno besedno zvezo “odkup terjatev”:

meta opis odkup terjatev prvafina.si
Meta opis (sive črke) se iz leve proti desni začne TAKOJ z natančno (exact) ponovitvijo targetirane ključne besedne zveze (odkup terjatev).

SEO optimizacija H oznak [www.panheat.si]

Na spodnji sliki je prikazana SEO optimizacija H oznak na spletni strani www.panheat.si, ki ponuja ir ogrevalno tehniko in ir panele:

seo optimizacija panheat.si ir paneli
Pregled ustreznosti SEO optimizacije H oznak na spletni strani www.panheat.si

Kako redno objavljanje novih spletnih vsebin (pri katerih skrbite tudi za ustrezno SEO optimizacijo teh vsebin) vpliva na organsko rast oz. večjo obiskanost spletnih strani, prikazuje spodnja slika.

Na njej je prikazana obiskanost spletne strani, na kateri so se redno dodajale nove spletne vsebine, 1 leto:

obiskanost spletnih strani eno leto dela
Vpliv na obiskanost spletnih strani s pomočjo objavljanja novih spletnih vsebin.

Večja obiskanost spletnih strani z izboljševanjem obstoječih uvrstitev spletnih vsebin na Googlu

Druga metoda za večjo obiskanost spletnih strani na Googlu je izboljševanje uvrstitev obstoječih spletnih vsebin na Googlu.

Pri tej metodi morate predhodno vedeti:

  • s katero spletno vsebino se trenutno uvrščate na Googlu
  • na katerem mestu se z obstoječo spletno vsebino trenutno uvrščate na Googlu
  • kakšne so rezerve pri SEO optimizaciji obstoječe spletne vsebine na Googlu

Če želite izboljšati obiskanost spletnih strani za več vaših spletnih vsebin hkrati je priporočljivo, da si izdelate natančno evidenco, s katero boste imeli pregled nad trenutnimi uvrstitvami na Googlu (za vsako ključno besedo posebej).

Poglejte spodnjo sliko:

Na spodnji sliki je za vsako ključno besedo posebej (besede so zamegljene, 1), evidentiran url naslov (zamegljen, 2) in trenutna uvrstitev na Googlu (3). To daje podlago za sprotno izboljševanje in uvrščanje posameznih url naslovov spletne strani na višja mesta na Googlu, posledično pa to prinaša večjo obiskanost spletne strani:

uvrščanje spletnih strani google evidenca
Na sliki je prikazana evidenca uvrstitev spletne strani MatijaZajšek.com za nekatere izmed targetiranih ključnih besed (ki so sicer na sliki zamegljene).

Dodatne informacije:

Comments are closed.