Facebook oglaševanje

Ste se kdaj vprašali, ali so vsi Facebook oglasi, ki jih vidite v svojem viru novic, dejansko učinkoviti? Še posebej glede na to, da se ti včasih zdijo precej nadležni. Pravzaprav lahko delajo čudeže in morali bi razmisliti o tem, da bi jih vključili. Toda kakšne so točno prednosti Facebook oglasov?
Poleg e-poštnega trženja, brezhibnega spletnega oblikovanja, SEO in organskih družbenih medijev so pomembni oglasi na Facebooku. Obstaja več milijard ljudi, ki vsak dan uporabljajo Facebook, in če na platformo postavite ciljno usmerjen oglas, vaše možnosti, da jih dosežete, skokovito narastejo.
To je nujno — organskega prometa na Facebooku skorajda ni.

Ciljano oglaševanje je

Facebook oglaševanje

Najpomembnejša prednost Facebook oglaševanja je ciljanje. S Facebookom lahko dosežete stranke, ki so za vas najbolj dobičkonosne. Bolje ko podjetje razume svojo ciljno skupino, bolje se lahko podatki uporabijo za ustvarjanje bolj uporabnih kampanj. Zaradi narave ciljanja boste našli občinstvo, ki ga sicer morda nikoli ne bi odkrili.

Ciljanje poteka z izbiro in kombinacijo zanimanj, starosti, lokacij, jezikov ali z ustvarjanjem ciljnih skupin po meri iz različnih virov podatkov. S ciljanimi skupinami po meri, ki temeljijo na podatkih, lahko ustvarite skupine, ki uporabljajo podatke z vašega spletnega mesta in dogodke iz preteklih oglasov.

Primeri možnih ciljanih skupin po meri:

  1. Nakupi, dodajanje v vozičke in ogled vsebine
  2. Generiranje povpraševanja
  3. Podatki iz prejšnjih objav na Facebooku
  4. Promet na spletnem mestu
  5. Ogledi videoposnetkov (na primer 95 % tistih, ki so si ogledali video)

S temi primeri dogodkov po meri lahko ustvarimo močno oglaševanje za ponovno ciljanje, ki je učinkovit način za povečanje donosnosti naložbe v oglaševanje. Na začetku kampanj je bolj uporabno ciljanje na podlagi zanimanja, saj pomanjkanje podatkov še ni omogočilo uporabe ciljnih skupin po meri.

Začnimo vaš projekt

Dosežite vaše cilje
z našo strategijo

Verjamemo, da bi moralo imeti vsako malo podjetje dostop do marketinško-prodajnega sistema, ki stalno povečuje njihovo prodajo.

Kdo bi moral nujno uporabljati

Facebookoglaševanje

Ključna stvar, ki si jo morate zapomniti pri Facebook oglaševanju, je, da ljudje, ki jih dosežete, ne želijo aktivno kupiti vašega izdelka ali storitve. Sproščajo se, se družijo s prijatelji, iščejo smešne videe itd., vi pa ste to prekinili s svojim oglasom. Podjetja, ki se oglasijo na Facebooku in pričakujejo hitro prodajo, so na koncu pogosto razočarana.

Mnogim podjetjem ne uspe oglaševanje na Facebooku, ker niso primerna. Vedno morate preizkusiti nove tržne kanale, še posebej preden povpraševanje dvigne cene, vendar ne pozabite razmisliti, ali je vaš poslovni model primeren za Facebook.

Nekaj vrst podjetij, ki bodo verjetno uspela z oglaševanjem na Facebooku.

Podjetja z nizkimi konverzijami
Podjetja, ki uspejo z oglasi na Facebooku, uporabnike prosijo, naj se prijavijo, ne pa naj kupijo. 

Obiskovalec vaše FB strani ni iskal vašega izdelka. Na vaš oglas so kliknili, ker se je prikazal. Če se zanašate na to, da ga bodo takoj kupili in da bo donosnost naložbe vašega oglasa pozitivna, vam ne bo uspelo. Uporabniki Facebooka so nestanovitni in verjetno bodo kliknili nazaj na Facebook, če vnaprej zahtevate veliko obvezo (nakup). Namesto tega se držite preprostih konverzij, kot je prijava na vašo storitev, izpolnjevanje kratkega obrazca za potencialne stranke ali pošiljanje e-poštnega naslova.

Tudi če prodajate izdelke, ne storitev, se morate osredotočiti na vmesno konverzijo, kot je prijava na novice. Nato lahko pozneje povečate prodajo prek e-poštnega trženja ali oglasov za ponovno ciljanje na Facebooku.

Poslovni model z dolgim ​​prodajnim ciklom ali majhnimi nakupi
Tudi če na začetku zahtevate le e-poštni naslov, boste morali sčasoma zaslužiti s temi uporabniki, če želite, da bodo vaši oglasi donosni.

Najboljši poslovni model, ki ustreza Facebook oglasom, prinaša prihodek od svojih uporabnikov skozi čas, ne vseh naenkrat. Uporabnik vam je morda dal svoj e-poštni naslov, vendar boste morali pridobiti več zaupanja, preden bo verjetno kar koli kupil.

Ne bi smeli biti odvisni od enega velikega nakupa. Idealnih je več manjših nakupov.

Dnevne ponudbe in naročniška spletna mesta so odlični primeri poslovnih modelov, ki lahko uspevajo na Facebooku. Oba imata stranke, katerih življenjska vrednost je razporejena na šest mesecev ali več.